tisdag 25 februari 2014

Färghjälp...

Kännt mej mysko några dagar men det blev visst inte
så mycket av det som tur var..
Mått illa, frusit, varit trött, huvudvärk så jag har sovit
mestadelen av måndagen & tisdagen så i morron
blir det jobb igen..skönt!
 
Sprang på en hårfärg på Life förra veckan som
verkar vara skonsam men såklart fanns ju inte "min"
färg där så jag mejlade helt enkelt till företaget
i Danmark & till min glädje så ska dom f.o.m 1 Mars
sälja färgen i butik eller via nätet..
Färg 21 eller 22 tänker jag...
Vilken tycker ni jag ska ha ?
Kolla färgkarta HÄR
 
 

Pixie övar fortfarande på att vara hemlig agent...
tja går så där =)))


Tog en promenix i lördags på ett par timmar,
underbart när snön är borta & det knastrar under
skorna , Theo & kompis letade vårtecken för fullt.
 

Morgontvagning kompisar imellan.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar