måndag 2 juni 2014

Deffinition mycket saker =)

Intensiva dagar har det varit men helt ok för jag
har känt mej så behövd
 
Första lite Pixiebusbildr =)
Inte lätt att bädda rent eller packa väska med denna katt!
 
M & jag & K arbetade effektivt & U fixade
markservicen åt oss.
Dom tyckte att mormor hade mycke saker...
Jag bara log !
Efter att ha tömt mitt barndomshem så finns det nog inget
som gör mej förvånad längre i att samla på sej,
 
som syrran sa
-Vår deffinition av mycke saker är inte som alla andras.
Så sant så sant.
 
Idag hämtas det sista i lägenheten så skönt.
 
Några Ankfynd bidde det också men jag var duktig
ändå att inte plocka med mej massa.

Team M & A

Sjyssta solbrillor & fin hatt..

Litermått, nya fönsterlampor
En gitarr & Mandolin till Robban..
 
Blev lite mer saker men dom får ni se när dom är på plats.
 
Han var så glad för sin mandolin trots att den saknade
2 strängar så lirade han för mej i lördags...
Han är för go allt.
 
Söndagen & Måndagen blevo slödagar & min tomma
måndag var välbehövlig minsann.
 
Nu tar en ny vecka fart med nya utmaningar.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar