lördag 19 april 2008

Tuttsaknad,,,

Sicken lördag,,,,,
Mitt batteri vart ju fullladdat idag,,Jipppie jag kunde ta premiären!
Trodde ju jag,,,babababa!!!*hånflin*
Jäkla fruntimmer,,hjälper inte o ladda batteri o handla saker,,,, *L*
Inte behagade " Dagny" att starta, ner o handla nya stift för det är
klart att det var de som var felet!
Jo jag tror de!!!! Eller inte,,,hon ville inte starta alls bara mala runt
får kolla närmare i morron,,,kontentan- ingen premiärtur..
måste erkänna att en smula sur bidde jag allt!
& ni fattar hur många miljoner hojar det har varit ute just idag &
bara där jag varit,,,taskigt tycker ju jag då =))
Tycker att ALLA hojarna kunde åkt typ någon annan stans långt
bort men skönt att veta att vissa har åkt bil idag oxå *ASG*

Men god middag hos grannen & picknickspeedway med
Camilla & Tove plockade bort min sursmulhet =)))

Min son kom på idag att han skulle kasta sina tuttar för nu var
han stor och kunde göra det. Komposten var hans första förslag
men ångrade sej omgående för vi skulle ju på speedway,, ni vet,,
den där sporten när 4 gubbar bara kör runt, runt, runt,runt, runt,
runt hela tiden *L*!
Tuttarna skulle ju vara på speedwaybanan så klart!
Sagt o gjort så gjorde vi det.
Jag , Theo & hans pappa kastade dom på banan, allt frid o fröjd,,,
Han ringde även stolt & berättade för sin storasyster vad han gjort.
Theo var stolt & nöjd men kan ju säga att kvällen har varit många
tårar pga av tuttsaknad, han var helt bombis på att han aldrig
skulle kunna somna utan dom, tänk så förvånad han ska bli i
morron när han vaknar & faktiskt kunde somna utan dom,
nu sover han jättegott min lilla stora kille som slutat med tuttar.

En annan tanke som snurrar runt för mej är,, jag tycker det är
märkligt hur personer som har varit nära kan förändras från
100 till 0 & utan att jag vet den verkliga orsaken.
Även om det ibland sitter långt inne så måste saker lösas
på 1 eller 7 vis.
Sen får man ta en dag i taget & jobba på allt, är glad att det finns
personer med öppet sinne i min närhet..annars hade jag förlorat
nåt bra.

För övrigt mår jag väldans kanon,,,jag känner mej trygg &
får full förståelse & vi kan prata....Me like,,,,hunnit med många ord
om ja inte allt men en hel del, både bra o dåliga sidor. =) =( =-
Jag är tvungen att låna ett fint citat...
-" Du är en stjärna"
Tack för att jag får vara jag i min takt för att bli våran takt!
" Om du var vaken skulle jag ge dej allt det där......"

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar