tisdag 15 april 2008

VÅR!!!!!!

I dag har camilla köpt en ny hoj!!!!
Det bidde en SuzukiGSX 1100-91, den var sååå fin.
Kan bara grattulera !

Jag & Veronica stog mitt uppe i gardinbyte när jag kollade ut
& såg att hon körde in på parkeringen för att vara tätt följd av
Tina & Viggo.

Ett konstatrande var ju allt att vad är heminredning gentemot
en ny hoj!
När vi såg brudarna komma hem så rusade vi ut för att kolla i
garaget.
1 panelgardin satt uppe lite granna i köksfönstret
men det går ju inte att hålla på med gardiner när såna viktiga saker
kommer jue!
Senare när vi hiat oss så kom även gardiner & nya dukar upp...
så nu är döskallegardinerna utbytta mot grönt,grönt,,,
nu är det vår både i garaget o i köket =)!

Hade ju oxå tänkt ladda mitt battrei men det visade sej att jag hade
fel laddare så i morron ska jag låna en annan & ladda till
"Dagnys " batteri.
Längtar nu till första turen,,,bättre sent än inte!

Sänder även en tanke till Englas nära,,,,
kan inte skriva så mycket om det för jag blir så arg,upprörd
& lessen över att det ska behöva vara på detta viset i världen!!!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar