fredag 4 januari 2013

2012 års tillbakablick.

 
2012
Märkligt hur fort ett år går & så tänker jag att de
har ju varit som alla andra år men så är det ju inte
som tur är =)
 
Summerade året & såg att det har hänt en hel del,
ja lite av varje faktiskt.
 
Året började med att jag blev Moster till en Fanny..
hon ger mycket glädje men även terapi,en
bearbetning för mina egna känslor att inge fler
barn få.
Mitt älskade Cillaben tog sin examen som sjuksköterska
efter hårt & duktigt kämpande,är stolt över dej!
 
Vi har firat Pappersbröllop,3 år som förlovade & 4 år
som par.
1 år som snusfri,Theo 8 år,Hanen 39,Jag 29(40),
körslagets seger med Putte i spetsen..
Team Vetlanda rockade!
Även en viktnedgång på 17,7% för mej & 20%
för Hanen så vi vann kilojakten med 1:a & 2:a pris..
kändes bra för både självkänslan & plånboken!
 
Jag har både börjat & slutat på Framtidsvägen.
Hunnit med en relax med IQ-Bitches  & Vildvittra,
fiskspa för fötterna,massage & spa med Benet.
Några turer till Linköping har det blivit,prov & svar ang
gentestet som visade ingen ärftlighet,nytt
forskningsprov taget.
Info om bröstrekonstruktion & påbörjan,så nu känner
jag mej lite uppmpad =)..
Ni som har önskade följa min rekonstruktionsresa gör
ju det via Ankbröstbloggen om nu alla lyckats komma in dit..
har ni det?
 
Följde strömmen & inskaffade en populärtelefon,,jo jag
är nöjd med den fast spelar mer än ringer !
Nostalgikväll på Hotel Högland med Benet bla,någon Mc-fest,
Cruising & någon enstaka tur med Dagny,
Adopted  Steak spelning,trevlig kväll/natt i Myrstacken,
många grill/middagar med goa vänner,vikingamarknad &
 hmmmmmTwilight & överarmar *dreggel*..
 
Fick äran att medverka i Maya & Thomas handfästning
vilket var en upplevelse att aldrig glömma.
 
2 tattueringar rikare.
 
5 år av saknad av pappa & fina Milis som somnade
in aldeles för tidigt..
FUCK MR C!
Våran Bella gick på äventyr & har inte kommit hem än.
 
Julen firades i Ankboet med hela familjerna samlade.
 
Året avslutades i Ankboet med goda vänner.
 
Gott slut !
 
Hejdåposs!


2 kommentarer: