onsdag 3 september 2014

Procentjakt inledd..

Här är det mest gäsp & gäsp, jag väntar på att mina
vitaminer ska kicka in nån gång,,,hmmm tålamod =)
 
Atth en 10åring som kommer in & väcker mej flera
ggr/ natt underlättar ju inte heller.
Vi fick en ny medicin till honom igår så nu hoppas jag
på att kunna bryta mönstret så han kan sova
hela natten,,,,håll tummarna.
I natt vaknade han bara 1 gång....
 
 
 


Grabben har debut på jultidningar i år & måste säga
att han är duktig , nyttigt att få göra något för att få
ihop några kronor.
 
Äntligen har vi hittat & anmält oss till Teckenkomunnikation
så jag har letat men nu så är hela familjen anmäld
de ska bli riktigt kuligt.
 
Börjat våran procentjakt i söndags, vi är några
stycken som vägde in oss.
Nu ska kilona bort helst för alltid,,,
Så nu har jag två sockerfria veckor framför mej för att
bli av med suget....
Hua kommer bli tufft men ett måste tur vi kan
peppa varandra.
 
Nu off to work & en lunch med Bea, ska bli najsigt.
 
Som innan önskar jag inga kommentarer på FB utan här inne.
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar