fredag 11 september 2015

Äntligen dator...sommar summarum

Nu har jag fått låna sonens dator ett tag 

Summerar sommaren i bilder helt enkelt.




 Stockholm inledde semestern & AC/DC, gick helt klart att leva med.
Träffade Lotta som jag inte sett på 8 år, så underbart.

Vi hann med Kungsträdgården,skratt, kungaspaning ,stadsvandring
go mat, goa öl,vegansk pizza & chill.

En attans trevllig helg helt enkelt.

Snapparp har vi varit i 2 omgångar, Hanen & jag njöt vår barnlediga
vecka där & helgen hade Theo med en kompis..

Mannen har bytt hoj Å denna kan jag köra !!!!!!
Förvisso behövs en extra sadel, provkörde på 2 ponchos kanske
inte det bästa meeeeen jag är kär!
Tur Robban är snygg på Dagny =)


Firat Theo 11 år !
11 år, jag hänger inte med , vart tog min lille bebis vägen?
Min älskade unge börjar bli stor men han kan fortfarande krama
mamma ofentligt & de är jag gla för =)


Sol , bad & solnedgångar fick vi njuta av.


Varit på 1 årskalas & välkommen till oss kalas för lilla Pucka
Härliga underbara unge, stolt moster är jag allt !

De tyckte inte det var svårt att se vem som var min son =)

Min älskade unge ...

Kräftskiva , chillhelg hos Lotta & Cliffe var redit mysigt.


Nu i helgen är Robban iväg med jobbet på chill, Pixie var ju så klart
tvungen att dubbelkolla Husses packning =)
I morron ska deras band ha dygnsrep med massa grabbgrejjer
det behöver han.

Jag är gräsanka så det blev bio med svärmor.
Så ock på jorden,,,,absolut sevärd!

Plommon blev jag ve me...

Nu tror jag det får bli bädden & sova 7 kvart i timmen
efter Grace.

Hejdåposs!

1 kommentar: