torsdag 29 december 2016

Tomten kom på besök...

Sådär nu vart julen över för denna gång
oxå blev en annorlunda jul utan min familj. 
Mamma blev kvar på sjukan i 4 dagar men
bra att hon blev uppkollad. 

Har ni haft en fin jul ?

Julaftons morron blev vi något paffa, såg 
att tomten smög omkring här bland husen.
Å rätt som de var så var han utanför vårt
fönster och knackade på våran dörr...
Ropade på Hanen att tomten var här! 

Var många år sen vi blev väckta av tomten. 
Theo visste nog inte om han skulle vara
stor eller liten:) 

Fina tomten hade med sej nybakat , ljummet
bröd, godispåse till Theo och en STOR chokladpraliner. 

Sicken mysig julaftonsmorron. 

Julklappsöppning Å kalenderöppning.
Efter några timmar for Theo till sin far Å Hanen till sin mor, jag blev hemma med mina 
tankar.

Fåglarna samlades för julegott.

På kvällen kom svärmor Å svåger hit på
glögg Å paketspel. 
Hanen fick chansen att spela allra allra bästa skivan hahahaha


Vann fina saker i årets spel.



Loppisfynd på Annandagen. 

Annars har vi mest följt Pixie med slapp, Theo har hängt med några kompisar.

Älskade Pixie.

I går var jag och fyllde i mina ögonbryn.
Är så skönt att ha ögonbryn igen, känslan
att vakna Å inte behöva måla dit dom. 

Emelie på Cosmetic Art i Vetlanda är
väldigt duktig tycker jag. 

Idag blir det fika hos Svärmor Å julklappar 
till Theo.

Ja Å snart dax för ett nytt år med 
nya möjligheter. 

Hur firar ni nyår?

Hejdåposs !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar