söndag 6 juli 2008

Ansiktspeeling!

Jaha då var helgen över igen!

Det blev Laholm & mcträff lördag till söndag. För att vara på den
säkra sidan med vårat vägval så kollade vi på både Eniro & Hitta,,,,
japp inga problem för vägnummer ska vi väl kunna läsa eller?
Men av någon konstig anledning så blev summan 29 mil,,hmmmm
men visst är det långt till Laholm från Vetlanda..jag personligen
tycker ju att det kunde stå skyltat redan i Vetlanda alla orter i
sverige, vi bor väl i mittmetropolen eller??
Hem blev det endast 23 mil,,,det måste varit så att vägen dit var
det mycket längre kurvor i.
En stor lättnad var faktiskt när vi kom fram att andra människor
berättade att det inte var lika långt hem =)
Tur att vi gillar att köra hoj & att det var fina vägar & solen sken
på våra nosar.

Träffen var trevlig lite som förr, liten & gemytlig.
Jag kan säga att det var tur att hemresan var kortare för alla milen
vi åkte var i konstant regn!
Min egen intergralhjälm har ju sackat ihop så jag fick låna Camillas
öppna hjälm så nu behöver jag inte peela ansiktet dom närmsta 5
veckorna för det skötte vår gud fader åt mej,,,attans vad ont det
gör med regn i ansiktet när jag kör hoj!
Så nu ska det inhandlas ett nytt regnställ för mitt har sackat ihop
det oxå, höll inte tätt alls & en ny intergral...

Har varit & hämtat min bil från doktorn i kväll oxå så nu kan det
regna hur mycket det vill!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar