fredag 25 juli 2008

Svag ton av rosa *L*

Nu har jag haft mitt första möte med maträtten Sushi!
Jag kan konstatera att jag behöver inte äta det igen, =)
Dom första bitarna var goda men sen så fick det vara nog, som tur
så åt mitt sällskap upp resten!
Visst en maträttserfarenhet rikare men nä de var inte min grej!

Har varit i Malmö & mått gott några dagar & även plajan några
timmar så nu har min annars vita kropp antagit en svag ton av
rosa så jag kan väl hoppas att det kan bli en liten svag ton av
brunt om inte så bara för en stund *L*

Hade tänkt åka till Salvebyn i Kalmar med Theo i morron, så jag
rekade bara lite på deras hemsida & tack gode gud för internet!!!
Dom har några evanemang i sommar & just i morron så skulle dom
ha reptilmässa!! Visa upp kobror!!!!!!
Till hela poängen hör det att jag tycker inte om ormar eller rättare
sagt jag HATAR dom , dom går under samma kategori som
fästingar förstår inte deras status i denna värld!
Så himlans typiskt va? Jag som ville dit!!
Så nu blir det Ölands djurpark istället blir mysigt bara ta med
massa vatten för det lär bli varmt!

Var nere o kollade till min tattueringsskiss oxå...jag tror detta
kommer bli hur bra som helst!
Det kommer att gå i keltisk stil så jag får en enhetlighet på kroppen
men bad henne öka ut den lite, lika bra & passa på när jag ändå är
där.
Så nu längtar jag massor =)
Ska tillbaka på torsdag för o se den färdiga skissen...
sen hoppas jag att hon börjar måla snart snart!


Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar