fredag 18 juli 2008

Våfflor med smör & kaviar!

1:a semesterveckan snart avgjord, va gott & bara vara.
Theo & jag har bara varit åh så gott de var för oss båda.
I måndags mekade vi byrå grabben & jag,,han vart så duktig.
blev dock några delar över men de var ju IKEA så jag får vara glad
att det inte var tvärtom =))

Var & hälsade på mitt älskade Cillaben & hennes fina familj..
härligt & vara på landet & med Cilla...jag mår så bra med henne,
vi delar energi med varandra.
Fick svart på vitt att jag måste ta ut grabben oftare på landet...
han hittade en snigel & trodde det var bajs!!!!

Sen på kvällen bidde det våfflor,,mumma för nasse, Putte
introduverade mej i våfflornas värld med smör & kaviar!!
Ja smör först & kaviar sen, det var gott lite sälta på våfflorna =)

Sen idag har vi övningscyklat med grabben & det gick riktigt bra
faktiskt.
Så ja det har varit en vecka i barnets tecken.
Nu har jag lämnat honom hos sin pappa & saknaden är stor =((.

I morron bär det av till Kalmar & Svineri MC,,
är en kanon mcträff där.
Hoppas jag får med mej någon till på resan dit.

4 augusti ska jag sluta röka ,,,mitt Cillaben bad mej lr som hon sa:
-Jag vill ju bli gammal med dej!
Svårt att säga emot då...ja kan hon sluta så ska väl attans jag oxå
kunna det.
Vi har ju dessutom en del cancer i släkte av dess olika like så
det är ju inte fel!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar