torsdag 12 februari 2009

Skönt att det är kväll.........

Idag har det varit en knasig dag,,,min bubbla har inte spruckit ännu,
känns som jag bara varit typ!
Började med att jga vaknade vid 5,10 åh vad gott 5 min till sen ringer
klockan men icke det ringde ingen klocka för den hade jag glömt att
ställa igårkväll,bara tur att jag inte försov mej.

Sen när vi skulle åka iväg så hittar jag inte mina nycklar,
letade överallt i alla fickor som gick att uppbringa,
kom sen på att sist jag hade dom var när jag kom hem...
kollade i dörren på utesidan, johodå där satt dom så fint,,,
tänk att ingen har kunnat ringa på & säga att mina nycklar sitter i
dörren & att ingen tagit dom,,det var både till bil & hem!

När jag jobbat en stund så ringer min telefon, då får jag ett dödsbud &
dom får inte tag i min mamma som då är i Eksjö hos Sören.
Blir chockad av dödsbudet & irreterad över att jag upptäckte att jag
knappt inget batteri har kvar i mobilen, får tag på mamma & får tala
om beskedet snabbt tyvärr pga mitt dåliga batteri.

Sen var allt lugnt tills jag kom hem & såg att någon tagit min tvättid
IGEN!!!
Blev så förbannad att jga stängde av maskinen & hivade ut deras tvätt!
Tvättat & hämtat Theo hos en kompis för att sen upptäcka att
tvättmaskinen var trasig så all tvätt var dyngsur & vägde minst
1000 kg =)
Himla tur att hanen kom upp en sväng så jag fick kramas,,
Kontentan av det hela är.....
JAG BEHÖVER SOVA!!!!

Jag vill röka,blir tokig snart, tänker inte på annat när jag är ledig!
Hur fan pallar människor sluta röka? Det är jättejobbigt!

Min fina allahjärtanspresent
av Theo
Nu ska jag sova..
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar