fredag 5 augusti 2011

Ett liv upp till himelen & snart ett liv ner hit till oss....

Sov gott .Agneta

Mr C vann än en gång....
************************************
Lysande=)
Igår hade vi Svåger & svägerska på besök,dom hade
hittat en grej till mej på loppis....perfekt lampa i hallen..
I LÖV it!.
Tack så mycke!

Camilla & jag blev ofrivilligt barnlediga igår så då passade
vi på att grensla hojarna för tältuppsättning inför helgen.
T & T var med min mamma & syster på minigolfturne
& Illharjen promenad,,,
Här ska boplatsen vara i helgen,,
IQ Bitchar ,Mari & Aili....

Nu tänkte jag skrika lite högt så håll för öronen om
de är nädvändigt =)
JAG SKA BLI
OBIOLOGISK
MOSTER PÅ
NYÅRSAFTON


För många många år sen så blev jag & Ingunn
obiologiska systrar,vi behöver varandra,,
älskar varandra,förstår varandra.
Jag har en biologisk syster & två obiologiska.
I början var det lite jobbigt för mej med känslor &
tankar iom att jag själv aldrig får fler barn(J-A Mr C)
men sen när det sjunkit in så,,,ja så klart...
Jag är världens lykligaste moster,stoltaste oxå...
så de så!!!!!!!!!!
Blir tårögd bara vid tanken på detta knytet,,,,
snufsa bebis & antar att en & annan barnvaktskväll
kommer bli=)..

Vill tokshoppa NU!
Älskar dej Söstra MI....

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Grattis på dig, blivande obiologiska Moster ♥

    SvaraRadera
  2. Livet är verkligen fullt av kontraster!

    Grattis till dig :-D

    Min son är onkel till en pojke i Norge som han saknar all släktskap till, men är nära vän med modern ;-)

    Kramar <3<3<3

    SvaraRadera