onsdag 3 augusti 2011

Vad är de för en krumelur?

Igår var det 1 år sen Cajjo somnade in..
Saknar honom..
***************************************
Jag har hunnit med en del sen sist jag skrev,har haft
inte lust att blogga på nåt vis,inte hittat orden riktigt.

Har varit i Borås på Mc träff,Herr Ågren var med en
sväng på lördagen men jag lyckades mota bort honom
vem vet han kanske inte gillar såna där Bikers *L*

Det var en trevlig helg,med trevligt folk,god mat &
massa skratt.
Blev dock påmind om hur gammal jag blivit när vi
träffade en kille som det visade sej att jag lärt känna
för 18 år sedan !!!
18 år är ju en galet lång tid,var ju bara barnet då !
Nu tillhör vi "dom" som vi tyckte var äldre då, men
trivs gör jag fortfarande..
När jag blir stor så....
Victory!
Snyggt motivlack.

Mz entusiasten var där med sin hoj som han rotat fram
ur en lada där Änglagård spelades in,,,vem vet om
Colin Nutley har slängt ett öga på den =)
Monterat en kanon i brukligt skick på den.
En KANONhoj va=)

Vi har hunnit med att fira tvåårig förlovning ,det var
faktiskt min man som påminde mej om det *rodnar*
God planka från Sandsjöbadens värdshus.
Hittade en skvätt blåbär till Theos kvällsmat..

Nu behöver jag er hjälp!
Denna hittade Bella igår på vår uteplats.
Den har ett horn på huvudet,är sträv & tjock.
Sprattlar väldigt mycket.
Vad är detta för en krumelur?
Vad ska det bli?
Är den ohyra?
är den farlig?

Grattis till Tina & Janne som gifte sej utan
våran vetskap på Gotland.....

Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Har du blivit en sån där pelikan? ;)
    Är tämligen säker på att det är nån slags fjäril som feta larven blir så småningom. Kram!

    SvaraRadera
  2. så ledsamt men de små liven som fått lämna oss :( Har min tik Agnes i hundhimlen..

    SvaraRadera
  3. vet inte vad det är för krumelur, någon typ av fjäril sa blommans mamma. Den där jävla ågren, fan att telefonen inte funkar annars hade du kunnat ring mig så skulle jag lurat bort den fan. Jag har några knepp för att bli av med fanskapet ( när det gäller andra´s). Om solen lyser, gå ut och sola med dig och få i dig massor med D-vitaminer. Det är bra för själen. Sen vet jag att det är extra bra att få blomman kramar när man mår apa. Snart darling kommer jag hem, snart! Kramar och pussar i högar puss puss blomman

    SvaraRadera
  4. Detär en larv :)
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Larv
    Och hornet "fram" är analen :)

    SvaraRadera