tisdag 9 augusti 2011

Give it a try!!!!

Slutsnusat..(hoppas jag)

Jag ska sluta snusa hoppas jag,slängde den sista
dosan i komposten med M i luren....
Jag vet att jag inte kan ha nåt hemma för då är det
kört
Det ilar när jag lägger in en snus & tandhalsarna är
en skvätt för synlig...men på riktigt....jag går åt!
3:e dagen utan snus & jag är helt rivig inuti,en aning
irriterad,,,,överallt ser jag snus,snus,snus,snus
Ni som inte röker eller snusar,,BÖRJA ALDRIG!

Helgen var kanon,Ågren var med i Fredags men jag
tror han trillade av hojen i Stenberga =)
Träffade massa gammalt folk,massa skratt & tokerier.
Många kära återseende,,är ju ett tag sen jag var ute i
svängen.
9:onde IQ Bitchen..
I Lördags blev Emma fullvärdig IQ Bitch..så nu äro vi
9 stycken...
Silvertejp är bra skit de.....
Så här kul hade jag !

Söndagen vaknade vi med REGN,resan hem gick
sakta.
Tänk er detta....
Bakis i Virserum på en träff där många åkt hem,
massa regn,trött & MÅSTE lyssna på Eddie Meduza
jag ville bara HEM!!!!!!

Nu saknar jag akupunkturen men får snällt vänta.
Fick en Blomkram idag med energi i *L*

Jaja nu ska jag slå in paket för i morron har vi en
7 åring här minsann.....

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Du fick faktiskt 2 ;) , dock något virrig för tillfälligt. Många tankar i denna knopp just nu. Men nästa gång vi ses är det förmodligen bättre. Hoppas kuppisarna smakar åtminstånde! puss o kram!

    SvaraRadera