onsdag 27 juni 2012

Utflykt...

I går efter att vi varit hos pappa & tänt ett ljus,delat
några ord så fortsatte vi vårat tur.

Vi skulle ha stannat vid Åsens by & fikat med de
hittade vi inte =(
Det blev en Hembygdsgård på vägen Svarttorp
tror jag det hette..
Picknick är alldrig fel..
fint va?
Sen stannade vi i Lekeryd ,jag var tvungen att visa
mina grabbar var den allra allra allra godaste
mjukglassen finns...
Åh så gott...
Tacka för Lactrase så jag oxå kan äta =)))
Huskatten fick de sista..
He like it..
Tog vägen över Husqvarna hem ,hade oturen att
hitta 2 second hand affärer som båda var stängda=((
Hoppade in på Olssons istället..
Så nu är våra Handfästningskläder klara...
Hittade denna underbara klänning..

Ser fram mot söndag & Handfästningen nu....

Idag blir det fika med Blomman & Lilla E,lite ärende
på stan ...

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Jävla i min låda vilken fin klänning.. du kan ju ta med dig den imorgon när vi ses så kan ja ta den ;)

    SvaraRadera