lördag 30 juni 2012

En svag doft av...

...tigerbalsam,,ja de är jag de..

Vaknade med huvudvärk & nackvärk idag,det
är sviter från de 50 milen jag hojkat.
Ska definitivt inhandla en varm krage att ha runt
halsen när jag hojkar för så här kan jag ju inte
ha de..

Nu har Hanen smörjt in mej med Tigerbalsam i
alla fall & masserat lite så jag hoppas det avtar.

Är imponerad av mej självidag,kom iväg som
beräknat....kors i taket..
Mari begärde bild & L8 blev förvånad...ja som ni
förstår så tillhör jag TYVÄRR dom som alltid
kommer försent si så där 20 min..

Körde så gott som i ett till Göteborg,var tvugna att
hinna hämta nyckeln till lyan..
Hann med en pratstund med Mari oxå.

De ska bli så spännande i morron då övergår vi
till Mugglare visst =)
Mari &co ska sitta i svetthydda ikväll så dom ser
vi inte försen i morron.

Hoppas bara att nackvärken ger sej tills i morron
för inte är de kul att gå på Handfästning & ha ont!

Inhandlat & fixat pastasallad till gillet.
Presenter önskas inte utan istället är det knytis ute
i det gröna.
Jo en runa var har vi gett brudparet.

Nu håller vi tummar & tår för att Sunna(Solen) skiner
på oss i morron...

Lite glurr i soffan &sen vila några låtar...

Hejdåposs!



1 kommentar:

  1. du kanske skulle sitta med den där svett hyddan du oxå så du bli av med den där värken. Hälsa syrran!! Kram

    SvaraRadera