söndag 1 juli 2012

Tlött i luvan...

Jag är så ohyggligt lyckligt glad över denna dag.
Att jag & mina grabbar fick dela denna ceremoni
med alla andra fina.
Få vara med Maya & Tomas handfästning..

Cermoninvar väldigt vacker,så stolt är jag
över Mari som ledde ceremonin..

Sunna valde att titta fram precis innan vi började
fantastiskt,var onekligen lite rädd ett tag att det
blev regnrock & gummistövlar på då det verkligen
stog som spöi backen här.

Just nu är jag trötter så det blir inte så mycket
om detta.
Bilder får ni vänta ett tag på för jag måste få
godkännande från paret & dom är på resa i
4 veckor.


Ni får mej sålänge =))))))

Nu väntar vi på Mari & Daniel som varit med
& städat undan efter festen,blir systermys i
kväll förmodligen trötta allahopa..

I morron far vi hemmåt Hanen & jag.
Theo stannar kvar i Göteborg för Mostersemester.
Vi tar vägen över L8 & Håkan...

Nu slapp de lux!

Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. så bra att det blev sol.. kommer du förbi med klänningen sen då.. kan lätt tänka mig att gifta mig i den... så snyggo är den :D

    SvaraRadera