måndag 30 juli 2012

Att göra ingenting är inte det lättaste..

Jag hade en tanke om dagen...
Att inte göra något!

Hihihi så rolig jag är då!!!!

Natten har varit fylld av mardrömmar & konstigheter..
så egentligen är jag trött,,,egentligen!

Mötte upp Linda som så snällt ställde upp som kurir
från Göteborg med grejor från syster..
Lika spännande varje gång =)
1000 bitars Victoria Francess pussel(vinteraktivitet)
Korsordsbok <3
Sminkväska..(precis rätt sice)
2 st finfina tygkassar(miljöspar)
Tarotlek med Victoria Francess,salt,salvia
(ska bara renas först)
Tack snälla Mari ,vi pussla ihop i jul.

När jag ändå var vaken & inte grät så passade jag på
att veckohandla,vi har ju börjat med smalare mat här.

Behövde lite nytt garn oxå till Theos filt..


Har fått ihop några men säkert 3/4 delar kvar..

Väl hemma så var de till att packa upp mat,dela
storpack sen kom jag på massor att göra....
.....suck.....
Kopiera recept,plocka undan i rummen,sopa,
grilla kyckling ,tvätta,plocka in tvätt,diska,äta lunch,
städa toaletten..

Jag hade ju tänkt att göra INGENTING!

Så nu är kl eftermiddag & dagen blev inte som jag
tänkt!

Frågan är ....
Hur gör jag för att göra ingenting?

Nu är det snart dax att fixa käk MEN sen...
då ska jag bara vara =)

Dagens middag blir:
Grillad kyckling & kokt blomkål.

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Ett sätt att inte få gjort någonting är att planta rumpan framför datorn.....som jag ibland/ofta gör!

    SvaraRadera
  2. Konsten att inte göra någonting är svår att bemästra! Jag är helt värdelös på att inte göra någonting.

    SvaraRadera
  3. ja du , kanppt så jag inte vet vad det betyder. Jag är ju som du , full igång hela tiden. När jag inte gör någonting, ligger jag på soffan och bara glo, rätt upp i taket, kanske spelar spel på min populära telefon ;) kram

    SvaraRadera