fredag 27 juli 2012

Hjälmdebut..

Sisådär nu har solen kommit till oss oxå,lagom till att
Hanen började jobba stackarn..en sketaning varmt
tycker han allt att det är..

Veckan har bestått av solning,bara vara,Theolek.
Theo har även sovit över hos ett par kompisar till
oss,,,han tyckte det var så mysigt..
Tack A & J <3

Theo har debuterat med sin nya hjälm & den verkade
passa fint.
Mina fina underbara grabbar..
3;e tanden lossnade förra veckan oxå=)

Har fått klartecken från FSK oxå att min sjukskrivning
är godkännd...fatta sicken sten som föll från mitt
tänk...nu kan jag (om de går som planerat) komma
ut på arbetsmarknaden igen & arbetsträna & gå
på Framtidsvägen..
Tjohoooooo jag börjar komma tebax!!!!!!!

Hr besökt stranden oxå,jag är så stolt över mej
själv...
Jag solade faktiskt utan bröst,,såklart frågade jag
Theo innan om de var ok..
-Ja visst,sa han..är det nån som skrattar så säger jag
 till dom...

Proteserna sitter så kasst med bikini & varmt är det...
MEN...igår fick jag brev från Plastikirurgen,,han har
skickat in en operatinsbeställning så förhoppningsvis
blir det att starta rekonstruktion till hösten!!!


Brun så det bländar moahahahahaha

I dag är det premiär för mej & Dagny att åka på Mcträff
Norrköping & Peking Mc är målet..

När jag vaknade idag så hade min Hane hämtat hem
Dagny åt mej & parkerat utanför dörren,nyladdat
batteri...
Nu kan jag packa på bara.
Helt ok morronvy=)
Min fina Dagny!!!

Ska ta mej till Mjölby aldeles själver & möta upp
Mia & Jens..Hanen åker ikväll med grabbarna..
Jag tror inte ens jag kan köra vilse till Mjölby men
jag säger inget försen jag är där...lokalsinne som
ja jag vet inte....
Kul ska det bli iallafall,ska bara vira om nacken
ordentligt så jag slipper de onda...

Hejdåposs!

1 kommentar: