lördag 30 juni 2012

Nu e jag mör..

..men attans så gla =)

Lovade ju visa fina tårtan Ari fixade till igår..
Ja god var den...

De här är vad vi tar oss fram på de soliga dagrna..
Hanens t.v,Å min te höger då =)
I dag blev det en ny tur med hojarna.
Vi tog sällskap av några av grabbarna som skulle till
träffen.
Är alltid kul att åka flera stycken,lagom varmt &
Dagny bara är underbar..
Visst märks det att jag är ringrostig för jag är mör i
händer & kropp nu men det tillhör.

Var en stund på Haskas,träffa lite bekantar..
kändes lite lockande att stanna kvar för de blir nog
skoj ikväll där,,hade jag varit 10 år yngre så hade jag
säkert stannat & åkt tidigt i morron direkt till Gbg
men nä nu tyar jag inte...
Kunde ju titta på när grabbarna reste tält istället *L*

Några regndroppar fick vi på oss på hemvägen men
dom var lätträknade..
Lite fniss var de allt när vi tog vägen över Saxnäs
hem....Å jag låg INTE först *L*

Nu är de bäst att nana kudden mnsann...

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Här regnar det så man kan bli alldeles olycklig.

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt med en mctur. Nu har jag iofs inget mckort själv (ännu) men jag älskar att åka med om inte annat. :)

    SvaraRadera