onsdag 10 juli 2013

Semesterfika..

Idag skulle vi egentligen spelat minigolf med min mamma
men eftersom det regnade & hon kände sej lite off
så får vi göra ett försök en annan dag.
Jag passade på att skura duschkabin & diska.
Planera mina älskade listor inför semestern.
Handla & fynda jordgubbar.
 
Träffade på Kerstin åh va jag blev avis på hennes
ödemstrumpa...den var LILA !!
Jag vill också ha en lila ödemstrumpa.
Härligt & se dej i alla fall,synd att de blir så sällan.
 
Efter lunch så bakade jag lite rabarbermuffins, Theo
är så förtjust i dom =)
semesterfika.
 
På kvällen så kom våra lägenhet & kattvakter & hälsa
på men Pixie behagade inte att vara inne så vi får se
vad vi har för katt när vi kommer hem =)))
Känns skönt att hon inte behöver åka bil så länge & gå
i sele som hon inte är van vid.
Ingen är gladare än vi att A & K bor här.
 

Theo var sugen på paj till kvällsmat.

Rabarberpaj & jordgubbar blevo det.
 
2 dagar kvar sen har Robban semester...
Sen åker vi till stugan & njuter & samlar sommarminnen
& energi...
LÄNGTAR!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar