tisdag 2 juli 2013

Lasse i skogens dotter !

Det har varit en kul, händelserik ,,ja lite tragik också.
 
Jag åkte med inga JAG SKA utan jag stannar så länge
jag mår bra..
Så ska jag alltid göra i fortsättningen för ja de blev så lyckat
så lyckat för mej..
Visst är jag trött idag också men jag mår inte dåligt på nåt
vis, ingen ågren,,,,bara oerhört trött!
 
Vi startade ca 17,45 från Vetlanda Å jag fick sällskap
hela vägen av Hot Rat ja å tur var väl de för i Nybro
får jag ett sms att jens hoj är död,,på motorvägen..
Sicken tur dom hade följebil med =)
Fixa kärra & glad jag är att det fanns någon som kunde förstå
vart dom stog för ja ,,jag o lokalsinne hade ALDRIG
hittat dom kan jag lova..
Så efter lastning så kom vi frem 22.30 till träffen.
 
Slå upp tältet som visade sej vara trasigt,,de bara sprack
i sömmarna så än en gång TACK för tälthysningen..
 
Sen gick det i ett!
Lördagen kom Robban med nya linser för dom var...
mindre bra dom jag hade på mej kan man säga !
 
Våran E hamnade på sjukan men är hemma nu som tur är.
 
Jag har fått en ny syn på människor efter helgen =)
Å de är bra skit de !
Mina fina
Blir varm i hela magen av denna bild =)

Ruggugglorna !


Hederlig dragkamp,,"våra grabbar" drog för allt dom
var värda

Lite manlig kärlek måste vi ha..
 

Lördagsbandet var populärt!!

Ja Å denna Cissi Bjur jag på=)
 
Jag blev en aning tagen på lördagskvällen, rätt som de
var så kom en man & tar mej på axeln & säger.
-Visst är det du som är Lasse i skogens dotter?
-Öh, jo de är det svarade jag.
 
Lasse i skogens dotter har jag inte hört på många år,
min pappa kallades för Lasse i skogen nämligen.
 
Denna mannen var en av pappas kompisar som han åkte
till Lelleträffen med i flera år & dom var med i samma
mcklubb.
 
Vi fick oss en fin pratstund & ja jag var så tagen..
Han undrade om jag hade kvar samma hoj som innan,han
visste precis.
 
Villka är oddsen?
Nästan på årsdagen också!
Funderar lite på om inte pappa hade ett finger med där!
 
Jag kommer leva länge på detta..
 
Lasse i skogens dotter!!!
 
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Vad stort och fint. Klart att pappa hade ett finger med där.. Det var hans hälsning till dej...<3

    SvaraRadera