onsdag 31 juli 2013

Skomys & bananflugor !

Efter dusch & gofrukost på Maya & Tomas balkong
så begav vi oss mot Halmstad.
Fick en prat/kramstund med Blomman på en parkering
innan vi begav oss till Svärmor & Mats i stugan.
 
Vi konstaterade att jag har stressfeber, de blir ofta
så här när det varit för mycket runt mej,,ja min kropps
sätt att säga ifrån.
Nu känns de någorlunda bättre men bäst att vila lite till.
 
En natt i stugan innan färden hem påbörjades.
Första stoppet blev Stadiumoutlett i Halmstad för
lite skomys =)
Alltså vi snackar fynd!

1 par skor till mej  & 2 toppar .
1 par skor till Robban, 10 par strumpor & 1 keps
Allt detta för en blygsam summa av 690 kr.
 
Blir att ta med Theo nästa gång!
 
Så nu finns ingen ursäkt längre till att inte gå ut & gå.
 
Tog vägen hem över Virserum & slog upp tältet
inför helgen, jag ska ha ett eget litet tält om ifallatt
jag börjar att må tjyvens..
Kramade & tjatade med godingarna där...
Jag konstaterade att jag har nog bara missat 2
Dacketräffar sen i mitten av 90 talet.
1:a var jag gravid 2004 & förra året hade jag galen
ångerst fast jag var dock där & sa hej båda åren !
Ska bli hiskeligt kul för iår är de första gången jag &
Robban är där ihop..=)
ja eller vi tältar på samma ställe i alla fall =)
Busa med mina Bitchar *L*
 
Väl hemma så hade bananflugorna vaknat till..
så nu är de preppat med vinäger & en droppe diskmedel
så ska vi nog vinna denna kampen också!
 
Fick låna hem Theo idag åh så härligt,,saknat honom.
Vi satt i soffan & bara hängde så sa han.
-Mamma, det är så skönt att vara hemma..
Miin lille goding...
Han blev kvar här inatt,förvisso hos en kompis men
nära mej ändå,,några lägenheter bort bara.
 
Nu blir det nog bädden & vila upp mej till helgens
bravader..
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar