måndag 12 oktober 2009

Honing & halstabletter...

1
En film i renbäddad säng & en stoooot skål godis blev gårkvällens
slut kunde ju slutat värre =)
Vaknade utan huvudvärk idag,,TJOHOOOOOO!
Lite däbbt i däsan bara!
1
Efter en go Eucalyptusdusch så for jag ner till farbror doktor för ett
nytt recept,,in på apoteket & hittade en parkeringsmätare med 7
min kvar,,perfa för längre hade inta jg tänkt & stanna ändå!
Blevo kanske 10 men klarade mej utan böter *L*
1
In på Lidl & handla mer honing & halstabletter...nu ska jag bli frisk!
Väl hemkommen vem knackar på då ?
Jo herr huvudvärk,,,försökte mota men nä de gick inte så bra!
1
Just denna veckan är det flera skaer på planeringen så jag vill
verkligen inte vara sjuker..fick ställa in barnvaktandet i dag=(
1
Onsdag är det Tupperware ,,
Jag har löst det så bra så att jag har lånat en lokal,,inget måste att
det ska vara städat hemma hos mej...bara en vanlig lokal..med fika.
Hoppas nu jag fixar detta för det vill jag ju men de är bara goa
vänner som kommer & alla vet hur jag mår & de underlättar ju helt
klart..
Hmm kankse skulle klä upp mej med jeans då =))))
1
Torsdag är det äntligen Mammografi,,,nu tar det fart !
Kan jag lägga mina grubblerier bakom mej.
1
Men dagen idag ska bestå av, te, halstabletter, vila & film..
Ja dvs när hanen kommer hem & får igång DVd:n,,jag lyckas fan inte!
Ljud men ingen bild,,,,
Men snart så True Blood here I come!!!!
1

Går att leva med!
1
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Skickade du hem Herr Huvudvärk till mig också? ;-)
    Jag har haft en jeffla huvudvärk hela dagen. Inga tabletter biter. Fast jag är glad ändå. Jag kunde ju lika gärna varit invalidos.

    Kram på sig

    SvaraRadera
  2. De är inget "luddit" som ligger i luften?? Jag har oxå huvudvärk o har haft de nu ett tag? Höst-huvudvärk? Lycka till nu på torsdag!! Massor med kramar

    SvaraRadera
  3. Huvudvärk låter jobbigt men det tyder ju på att det finns något där inne! "tänker positivt" puss o kram syster yster

    SvaraRadera
  4. vi kan bilda klubb:-) jag har med ont i leder och huvudvärk...skit

    puss o dregla lite på Bill i true blood åt mej:-)
    kram

    SvaraRadera