söndag 25 oktober 2009

Sy &lappa lite kankse,,,

1
Nu jäklar har jag sovit hur mycket som helst,,ja nästan 12 H...
Den nya sovisen gjorde nytta kan jag ju konstatera men nu får det
vara nog med den,,endast vid nödfall!
Jag drömmer så jättekonstiga drömmar av dom,,,
Jag var i drömhuset i natt igen men nu var det helt andra människor
där,,konstigt!
Jag är så däven så däven nästan känns som om jag är bakis & det är
ju orättvist för festat har jag ju inte gjort eller inte på alkohol iallafall!
1

Jag tänkte ju galet när det gäller vintertid & klockändring *fniss*
Jo jag fick som alla andra sova 1 H längre,,men jag lär mej inte hur
det ändras...
Varför måste vi ändra klockan, det har väl inte alltid varit så va?
1

I dag är det en slödag i Ankboet, Cajjo jagar nog harar i sömnen *L*
& hanen ligger & kollar på Freddie Murcery(stavas det så?) galan,
jag tänkte jag skulle laga lite byxor som gått trasiga..

Det blir spännande & se hur arg jag kommer att bli & hur många
nålar som får sätta livet till =)
1

Under tiden som jag sov idag så var min fina hane ute & bytte däck
på min bil,,gulligt va!
1
Är det någon som vill köpa en gördetsjälvbil så har vi en till salu!
Vi behöver bara en bil & då är det Combin som blir kvar,sen orkar
vi inte laga nu,,har nog som det är!
1
Nähä dax att sy lite då kanske måste nog handla lite med för vi får
nog rotfruktsgratäng eller rotfruktssoppa här idag om kockarna får
bestämma & det får vi jue =)
1
Hejdåposs!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar