torsdag 1 oktober 2009

Bakofram & upponerdag,,,,

1
Det blir inte som jag vill.......
Förmiddan var trevlig, var & lämnade kläder till Åselills grabb med
kaffe & lite tjat sen bar det av till Försäkringskassan..
Läkaren har inte hört av sej ang min förlängning så jag var tvungen
att söka råd...
Rådet jag fick var att jag skulle ringa & tjata på läkaren om att jag
måste ha ett svar,,,oki..
Tog svängen & skulle hämta "min mobil" oxå med då ska det ju
strula för helt plötsligt står det att jag inte får byta försen årsskiftet
ja ja varför inte allt på en gång?
1
Hem & ringer läkarsekreteraren för att finna ett svar,,,då har inte
läkaren ens tittat på högen med sjukskrivningsförlängningar & han
kunde inte nås nu,,,nähä,,bajs då!
Efter en stund när denna stackars sekreteraren sprungit runt &
försökt hitta svar åt mej så ringer hon upp för att tala om att en
annan läkare tagit över MEN hon är på akutoperation hela dagen så
jag skulle inte förvänta mej att hon ringer idag...
Moment 22..min sista dag på sjukskrivning,,ska jag stämpla eller
ej??? Får jag vila & träna handen i lugn & ro 2 veckor till???
ABF stänger kl 16 & jag har ingen lust att bli avanmäld & strula där.
1
Ringde Telia oxå & där står det att jag får byta mobil idag,,,,varför
kan det inte stå samma på alla internetsidor?
GAAAAAAAAHHHHHHHHH!
Orkar inte strula mer med mobilen nu,,det får bli nästa veckas
projekt,,,,,men är ju så kär i den finingen =))))
1
Så nu har jag varit på ABF igen & dom var förstående som tur var
det var visst inte första gången det blev så här!
1
Ser fram mot klippningen & slingorna=)
Ska bli så gutt & ja jag ska njuta!
Illröda slingor är målet,,ja ni får bild i morron tror jag..
I kväll ska min fina Hane laga mat till mej,,han viskade nåt om
kasslerpaj,,,
M ja jag kan leva med det!
1
Cajjogubbens öga har förbättrats bra så det var antagligen så att han
fått nåt skräp i & salvan funkar som den ska & han klarar sej utan
struten oxå utan att klia!!!
Är sån lättnad att det är bra med honom,,inget får ju liksom hända
våran andra bebis,,han ska ju bli minst 20 år tänkte jag iallafall=)
1
Är så nyfiken med för Beas vatten gick i natt så förmodligen har
hon & Vicke blivit föräldrar nu...tror det är en tös =)

1
Här är mitt mål för fredagen,,vill så gärna lyssna & se Bullet,,dom
var förband när vi var på AC/DC i somras men såg dom aldrig,
bara hörde dom att jag sen får träffa massa annat folk som jag inte
sett på länge ska bli kuligt!
1
Så nu ser jag fram mot att få sminka upp mej, fixa mitt hår
(med fina slingor i), höga klackarna & västen & sen så nyktert
förstås så jag kan ta mej hem fort fot om det behövs,,
öronpropparna ska med oxå!
Mamma ska vara hos Theo så han kommer ha det så bra så!
1
Nu ska vi snart åka till frizzan, ja Hanen ska klippas med...
Ha en bra dag allahopa!
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. men gumman då, ja det var verkligen en upp o ner dag:-)

    jag väntade ju som du vet 4 månader bara på en remiss till en kurator...

    jag skulle jättegärna gått i helgen, men det är väl så självklart att jag är i den stora bubblan just nu, och vill helst inte gå utanför dörren...
    får koncentrera mej på lugn och ro..kramar

    SvaraRadera
  2. men gumman då, ja det var verkligen en upp o ner dag:-)

    jag väntade ju som du vet 4 månader bara på en remiss till en kurator...

    jag skulle jättegärna gått i helgen, men det är väl så självklart att jag är i den stora bubblan just nu, och vill helst inte gå utanför dörren...
    får koncentrera mej på lugn och ro..kramar

    SvaraRadera