torsdag 8 oktober 2009

Underbara är mina grabbar,,,

1
Hur underbara är inte mina sjuklingar då?
Detta var min morronöveraskning,,
Mmmm går att leva med=)
1
Jag var tvungen att blunda & hålla Theos hand när jag gick till köket
sånt här blir jag så rörd & glad över för det är jag inte van vid.
1
I dag fick ALLA Theos gosedjur sova i sängen , han var för söt när
han bar upp alla i sängen & bäddade ner dom & satte på Leo
Karlsson(skivan som snurrar varje kväll just nu när Theo ska sova),
vanligtvis så bor dom i en trälåda på golvet så det var ju redit lyx för
dom =)
1
Theo är ju inte riktigt pigg så han fick vara hemma hos Hanen
medans jag for på bloggfika,,dom hade kollat på Häxan Surtant,,,
stackars hanen,,det är kankse inte den roligaste att titta på men det
var visst varvat med Teletubbies oxå *L*
Är så gott att dom trivs i varandras sällskap & allt klickar mellan
mina grabbar!
Är liksom A & O...
1
Bloggfikan var trevlig som vanligt fast stackars Blomman fick dela ut
energi IGEN,,,
Gladmymlan ledde i trötthet & jag kom knatrande efter,,,lovar att
snart sluta med att vara en energitjuv.
I vanlig ordning (ÄR bortskämd nu) så fick vi Cuppisar...
1
Lika goda som dom ser ut,,,

Tack för en trevlig dag töserna!

När jag kom hem sen så var Theo sugen på att gå ut till kompisarna en sväng, men attans pigg e han ju inte & när han kom in sen så var det feber,,,38,,han är en lågtempare vanligtvis så det var bara att Alvedona & käka & mysa...poppade poppcorn kvällen till ära i denna däringa maskinen som det sprutar popcorn överallt,,,Hanen är förste popcornpoppare här i Ankboet=)

Så nu sitter jag här,,,sova? Ska man det? Hur varvar jag ner?Måste sova jue!

Känner att jag kanske börjar bli sjuker,,varm & kall omvartannat...hoppas det inte blir sjukdom i helgen,,vill inte det..

Vi har ju dejt med Farbror Conny & folköl & chips & Batman i morron kväll min hane får väl vara Robin =) Jokern är väl upptagen antar jag *ASG*

Funderade på att gå på Bio på lördag,,är det någon som har sett Inglouriou Bastads?Tarantino är ju en favorit faktiskt.

Sköt om er,,ska försöka sova lite..

Hejdåposs!





3 kommentarer:

  1. ja så goa killar du har:-)

    har bara hört att inglorias basterds ska vara hyfsat bra faktiskt..

    en gosedjurssäng är inte helt fel när man har feber...
    tack för god energi, har sovit så gott i natt så!!
    kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Inglourious basterds är en mycket bra film. Konstig och rå precis som alla Tarantino's filmer. Se den!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Det här med 158 gosedjur i sängen känner jag igen :-)

    Kram

    SvaraRadera