lördag 3 oktober 2009

Same,same but different!!!

1
Här är han,,,lille Adrian!
1
Nu sitter jag här i soffan,Cajjo är rastad & jag trött,,
kom hem för nån timma sen från Tattoomania..
Ja jag får säga att jag är stolt över mej själv,,2,5 H var jag där!
Visst den "gamla Ankan" är ju långt härifrån,,
Vanligtvis så tillhör jag kategorin som studsar & dansat & yrar runt
som en tosing när jag är på fest men nu så nä jag orkar inte liksom!
Satt hos Farbror Conny innan & mötte upp Våra Göteborgare.
1
Bullet spelade jättebra, stog längst fram en ministund men såg dom
& sen går det ju att lyssna på avstånd =)
Hanen var i min närhet hela tiden,,,
Åh vad jag älskar dej, du är min röst i natten!
1
Det härligaste i kväll var att träffa allt folk,,,finns så många som
tycker om mej på riktigt & jag är så glad för detta..
Härligt att så många faktiskt bryr sej om hur jag mår, fick massor av
stöd från många ikväll......
Tack för att ni är ni...
Massa kramar & pussar har jag fått =)
Bidde så Tattoosugen men det finns inte ekonomi för detta tyvärr
får snällt vänta men det surrar så gott *L*
Var nog 8 tattuerare som gaddade för glatta livet & dom är så
superduktiga allihopa...
I morron ska jag fylla upp mina hål i öronen med riktiga
piercingringar, mitt mål är att ha hela örat men det får vänta tills
jag vet vad dom ska göra med knölen,,,
1
Lite Bullet bilder!!!




Självklart tog batteriet slut i kameran så jag fick använda mobilen,,,
hrmf ,,hade Telia varit bättre med sina sidor om mej så hade ni fått
finare mobilbilder med min nya mobil som jag inte har då...
Ja ja vad är en bal på slottet =)))
1
Nu ska jag försöka sova men det susar så f........t i öronen...
ska krypa ner jämte Theo så löser det sej säkert!
Hanen jobbar på klubben till 4 stackarn,,,
I morron ska Theo få titta på hur det ser ut när någon blir
tattuerad.
1
Hejdåposs!
Mormor & Theo har haft det jättebra i kväll & de känns skönt!







2 kommentarer:

  1. hej raring:-)
    hade du kul i går sen! strong av dej att gå!! själv körde jag upp min käre bror o svägerska med sällskap, men vågade inte stanna utan körde hem igen:-)

    saknar dej. att det blidde en pojk!! kul!

    SvaraRadera
  2. Fint att du hade kul igår! Och så fin bebbe, nu vibrerar det i äggstockarna här!

    SvaraRadera