lördag 10 oktober 2009

Bröllopsklänning,,,,me like!

1
Denna jäkla huvudvärk, den vandrar,,,just nu är den borta så då
passade jag på att gå in & kolla ett klänningstips som jag fick av Sara.
Jag föll för denna,,den är till mitt bröllop.

Jag gillar den skarpt & visst är det skönt & ha en färdig klänning.
Den finns på fler bilder i andra vinklar,,,KOLLA IN,
1
Finns även massa annat skoj på den sidan Odium heter den ,
Ja blev helt såld =)
Tack för tipset!
1
Hanen var över hos sin kompis & lånade hans gitarr & hans
pocketpod (en kul liten klump med massa ljud i) så nu sitter han & övar för
glatta livet & värmer upp fingrarna,,,
Han har hörlurar på så grannarna kan leva sina egna liv =)
Han ska vara med & lira med grabbarna i morron,,,såndäringa snabb
musik får se om det är nåt för han men prova går ju alltid!
Han blir glad & det är huvudsaken jue...
1
Nä nu börjar det mola igen,,trist,,vila & sova,,,,,
1
Hejdåposs!



7 kommentarer:

  1. japp den klänningen står det Anka på!! krya på dej, själv har jag lite ont i hals men hoppas det är nåt som snart går över:-) kramen te dej o friskbaciller översändes härmed!!!pöss o kram!

    SvaraRadera
  2. tycker nog att den bröllopskläning från 2007 är du Ankan... =0)

    SvaraRadera
  3. UNDERBAR KLÄNNING!! Låter precis som den som du försökte förklara för ett tag sen! Och en stor krya på dig kram!! Skicka lite god energi till dig o hoppas att det hjälper

    SvaraRadera
  4. Annika den klänningen kommer du sväva fram i......så vacker!
    Tycker personligen att det är så fint att bryta traditionen vit...varför vitt jämt då det finns så många andra underbara färger. Såg nyligen enn kvinnan som bar en djupt grön klänning...

    Blir lite nyfiken med ens...vad kommer din blivande man ha på sig?

    Stora krya på dig kramen från Anne-Lee

    SvaraRadera
  5. Jättefin klänning :-)
    Odium är en kalasbra affär. Men de är lite dyra. Jag har själv handlat där innan. Hur som helst, du kommer att bli jättevacker.
    Kramen

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar klänning!
    Må så gott! Hoppas huvudet blir bra!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jo den klänningen från 2007 är så underbart vackoer men jag vill gärna ha med axelband så jag slippert tillbringa kvällen med att dra i klänningen men visst fastnade jag för den först..

    SvaraRadera