fredag 23 oktober 2009

Liiite krispiga kanter,,,,

1
Det bara av till Gladmymlan för bloggfika, tyvärr var våran Blomma
inte med men vi får ju träffa henne i morron som tur är.
I dag var det jag som bakade,,långt ifrån så fint som Cupcakes men
lite krispgt i kanterna vart det allt men vad göra när ströbröd e slut
*L*
Ett krispigt hjärta!
1
Jag är så trött så trött som Anna sa
-Du ser för jäklig ut !
Ja jag känner mej så off, detta tar på mej & min ork,,att INTE veta!
Det värsta är att jag har en magkänsla av att det inte är gott men
hoppas verkligen att jag har fel fel fel!!!
Men snart är det måndag iallafall & då vill jag ha mer kött på bena!!
1
På hemvägen var jag & inköpte några trasmattor, blev hyfsat får väl
se vad Hanen säger när han kommer hem.
Höst/vinterperioden har ju börjat så nu är det klubben & mek som
gäller & det är ju bra det så han kan skingra sina tankar & prata med
sina kompisar om något annat!
1
I kväll blir det potatisgratäng & kotletter & vitlöksbaguetter *mums*
Vad ska ni tugga i er för nåt gott?
1
Några nya länkar har tillkommit min lista,,ta gärna en kik=)
1
Nähä, ska nog dra på kaffepannan & fundera på vad jag ska hitta på..
surfa vidare kanske??
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Ja, modifast choklad blev det till fredagsmyset.. ;-) Nu är det bara några dagar kvar. Tänker på dig massor och visst är väl magkänslan inte att lita på, inte denna gång iallafall... Kram Tina!

    SvaraRadera
  2. hörre du du. nu ska vi inte va såna. jag sa att du ser fiin ut, men ditt INRE såg sorgset och tungt ut....
    viss skillnad, du är ju vacker som en dag alltid anka. bannemej om du inte är den snyggaste anka jag nånsin sett...kan hända dom där svartvita ankorna nere vid forngårdsdammen kan tävla med dej...men snygg ä du
    bara så du vet.

    mitt huvud snurrar som ditt hit o dit, vad händer där åt eller häråt..
    men tillförsikt och tro kommer man långt på. tron kan som du kanske hört, försätta berg!
    storkramen

    SvaraRadera