fredag 9 oktober 2009

Nöff nöff månne,,,,

1
Usch min lille Theo vaknade med 39 grader idag,,funderar starkt på
om det kan vara nöff nöff?
Han var sjuk förra veckan oxå & varit hängig denna veckan & nu
feber igen men Theos pappa skulle hålla koll på hans feber, går ju
smidigt & kolla om det är nöff nöff lästa jag på nån sjukvårdsida!
Hoppas han kryar på sej massor & det inte blir en repris på förra
hösten & vintern då han var sjuk & feber 50% av tiden stackarn!
Önskar jag kunde byta med honom & vara sjuk istället..
1
Varit & yrat på Willys & försäkringskassan & ABF med hanen,han
är fortfarande snufsig men bättre,,kanske nöff nöff där med?
1
Jag har haft en glädje inom mej idag, trots nöff nöff misstankar, länge
sen jag kände så här!
Har pratat massor i telefon idag & de mitt goda folk var lääääänge
sen,,såg tyvärr att jag missat ett Snorskt samtal,,
Call u tomorrow!
Känner mej glad men fortfarande slö i sinnet & minnet är kassare
än vanligt,, tillomed en krokodil har bättre minne än mej,,,
dom ligger ju på 24 H åtminstone =)
1
Jag vill så gärna se Caroline af Ugglas men såklart sträcker sej
hennes turne inte häråt,,,trist för jag vill så gruverligt detta!
Men vad är en bal på slottet,,,suck!
1

1
Ikväll har min Hane & jag en filmdejt med Farbror Conny,,,
han bistår med Batman(grabbarna säger ju att den är sååååå bra så jag
har lovat att ge det en chans)
Vi bistår med folköl & chips,,,ganska bra deal va =)))))
1
De bästa av allt,,det funkar att gå dit i myspysbyxor & bylsig tröja,
dricka öl, käka chips & må gott i gott sällskap!
Bättre än bio jue!
Det är allt våran Farbror Conny!!!! ( jo din oxå Anna *L*)

Batmanglurr,,,

Grundar med ett glas vin eller två,,,hörde att det fanns PIGGELIN men si de vet jag ju hur det slutar,,,,hua=/////

Vad ska ni hitta på en kväll som denna då?

Hejdåposs!


3 kommentarer:

  1. nöff på dej! vi kan dela på farbror conny, jag är nöjd om jag får ha hans bil:-)))

    skojar du caroline of ugglas...jag storgillar ju henne! skulle med bäädly vilja se henne.

    har du hennes joplin på svenska (klart du har) fan vad bra..
    ha så kul hos grannen:-) och ignorera honom om han säger varje replik samtidigt som den visas på teve alternativt några minisekunder innan varje kommer..höhö
    det är nog inte svinet, det är nog bara vanligt. svin gör väl att man är helt avdäckad...pöss på dej söta anka!!!

    SvaraRadera
  2. Ska bli roligt att höra vad du tycker om filmen. Jag gillade den inte.. Jag gillar ju oxå caroline of ugglas.. snacka om skön person!!

    Tro inte de é nöff nöff..

    Kram

    SvaraRadera
  3. juste ere allt ?? hans bil har killen inte mer att komma med ?....

    SvaraRadera