söndag 18 oktober 2009

Måste jag vara huvudperson?

1
Glömde ju totalt bort att grattulera min lilla älskade mamma.
Hon fyllde 71 i lördags.....
Hon är den allra bästaste mamman jag har *L*
Paketöppning
1
Här får ni några bilder från våran dag!
Cajjo & Theo på prommenad.

HÖST!

Förstoringsglas e skojigt =)
Gozzzzzz
1
Nu är det starx sovdags för en Anka,,måste sova nu känns det som.
1
Har haft ett givande samtal i kväll,
Tack för att jag fick ringa det känns skönt att prata med någon som
vet steg två.
Har blandade känslor inför morrondagen, önskar att detta är en
dröm för jag vill inte vara huvudpersonen här,,vill vara knölfri!
Vill inte ens behöva grubbla på om den är god eller ond.
1
Ja det är tur att vi inte vet allt, tycker så oerhört synd om min
mamma.
Jag vet att hon grubblar & är jättlessen även om hon inte visar det
för mej helt ut..hon tror nog det värsta.
1
Jag är så glad för er alla som hört av sej på ett eller annat vis som
finns där dygnet runt för mej,,ni ska veta att det betyder massor!
1
Än en gång vill jag låna era tummar =)
1
Nä nu MÅSTE jag sova!
1
Hejdåposs!






1 kommentar:

  1. Go morron, nja god är den ju inte precis.Hoppas och vill att du kunnat sova.Solen går upp och ner även idag.Ja kryper ner i din ficka och är med in på sjukan i dag och håller dej i handen. Kram reservdels kvinnan.

    SvaraRadera