onsdag 28 oktober 2009

Våran stora ludna pojk,,,

1
1
Här är "våran Cajjo" Alias Kenneth,,,har fått en redi karl i huset *L*
Han ligger i sin soffa, harklar & frustar för att sen slicka sej på
pungen.
Lägga sej till rätta & släppa en illaluktande smygfis!!!
Skojade i kväll om att han får snart heta Kenneth,,
våran stora ludna pojk*L*
1
Annars har dagen bestått av målande i lugnt tempo, är nog lite
smått hög på målarfärg,,det stinker här inne så i morron blir det
vädring!
Jag tror att det blir bra till slut detta målande, jag gillar att måla
om saker men risken är att det far med lite mer än tänkt & sen
ångrar jag mej!
Hanen ska göra en overheadmålning på Theos skrivbord med KIZZ
fatta så förvånad han kommer att bli när han kommer på fredag
& rummet är lite ommöblerat så han har mer lekyta & ett "nytt"
skrivbord,,,längtar efetre att se hans min den lille =)
1
Jag skulle ha klätt om sittdynorna men det tar jag i morron, blevo
så trötter & skakig så jag somnade på soffan i nån timma...
sen hade jag ingen lust alls.
1
När jag satt & målade idag så passade jag på att fundera lite granna
så klart kom mina tankar till "Egon".
Den dagen jag opereras är det exakt 2 år,1 månad & 1 dag sen min
mamma opererades för bröstcancer & "Egon" sitter nästan på
samma ställe som mammas....
Känns nästan lite kusligt när jag kom på det!
1
Om jag ska försöka beskriva hur jag känner & är nu så känns det
nästan som om jag är i en dröm & ska snart vakna..
Jag vill så gärna stoppa in det & reagera innan operationen men vet
inte hur?
Känns så overkligt på nåt vis.
Jag som verkligen gillar att ha kontrollen över saker & ting &
framförallt när något ska göras har totalt NOLL KOLL nu..
Jag kan inte göra någonting & känner mej väldigt maktlös!
Allt ligger i min kropps & läkarens händer.
Känns som jag inte kan ta in att det är på riktigt,,känner mej lite
noncharlant på nåt obeskrivligt vis!
Nu bara ordbajsar jag här men förstår ni vad jag menar?
Är knappt jag gör det själv nämnligen.
1
Det enda jag kan bestämma över är att jag ska ha goda tankar
& samla energi & ork & dagistider!
Theo är i goda händer hos Hanen så det känns helt ok.
Men hur ska jag hantera Theos frågor när jag inte vet själv?
1
Jag är väldigt väldigt glad för er ALLA som har hört av sej på ett
eller annat vis & alla styrkekramar & goda energier & vit färg som
jag fått.
Det betyder massor för mej ja faktiskt JÄTTEMYCKE så ni anar
inte.
Jag hoppas verkligen inte att jag tjatar ut er med mina ord & mitt
ältande men detta är min ventil & det känns bra för mej!
Tack för att ni finns=)
1
Fick ett mess från T idag med & allt har gått bra, det gläder mej!
1
Skickar över massa positiv energi till I & M oxå,,,vi fixar allt som
är i vår väg det vet du,,,jag längtar & är med hela tiden(nästan)=)
1
Nä nu ska jag försöka sova, lovade Hanen att lägga mej lite tidigare
men det är inte så lätt för det är när kvällen kommer som
tankarna vevar igång & då behövs det minsann inga startkablar!
1
Sov gott allahopa!
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Haar ju aldrig varit i sitsen så jag vet inte hur tankarna rör sig på dig men jag kan tänka mig att det är som ett slags vaccum, man vet om det men kan inte ta till sig det riktigt.
    Skriv du och fundera och ordbajsa bäst du vill.
    Stora kramen!

    SvaraRadera
  2. först o främst....KENNETH? Är det ett signum när nån ligger i soffan o slickar sin egen pung o fiser:-))))) alltid lär man sig nåt nytt:-)

    för det andra. ordbajseri är också en form av terapi.

    för det tredje, så tror jag inte på allvar du kommer ta in detta förrän när du har både opererat o strålat dej typ....det är sånt som händer andra, aldrig en själv...så man brukar ha en förmåga att inte förstå, greppa det hela..

    sinnet är finurligt och tar bara in så mkt som det klarar av för tillfället.

    så kämpa inte med att fösöka få in det i skallen, utan koncentrera dej på ett vanligt "liv", och att du får gå till läkaren ofta etc...

    tids nog kommer du nog få hantera detta, och då säkert med nån bra kurator (obs en BRA haha)

    kramar fd amatörpsykologen numera Proffs-psykolog enl mej själv...
    kram kram

    SvaraRadera