lördag 24 oktober 2009

Vintertid,,,-1 H,,,

1
Nu sitter jag alldeles proppmätt & godisstinn med en kopp god Java!
1
Eftermiddagen bestod av ljusparty åh vad jag önskar att jag hade
MASSA pengar & kunde beställa massa ljus,,dom doftar ju bara
sååååå gott men nu är det inte så att jag har MASSOR av pengar
så det fick bli liten beställning.
Jättegoda pizzabullar, frukt & sallad & såklart....Cupcakes =)
1
En runda med Cajjo i regnet men min vän Anna från Nässjö höll
mej sällakap i mobilen..tack för dina ord & presenten du beskrev.
Ska bli kul & se den sen,,tackar på förhand!
Sen for vi & handlade lite till kvällen,,nån slags baguette fylld med
massa gott & krämigt, lösgodis,chips , ostbågar & JULMUST!!!!
I LÖV JULMUST...
Varför finns det inte sommarmust???????
Jag får lixom inte nog av det =)
Så nu gott folk är maggen stinn, trots en Laktrastablett så blevo
det nog lite mycket mjölkprodukter =////
1
Vi for aldrig på Mcfest,,känns som om jag kan det för tillfället, tar en
pause från det,,attans vad vuxet de lät då *fniss*
Vi ligger i sängen & har kollat på Gudfadern 1 & ätit mat & godis ( ja
i sängen) nu spelar hanen PS2 & jag surfar,,så mys har vi *L*
Fast vi kan leva med det =)))
Får se om det blir Gudfadern 2 senare.
1
Fick erbjudande om att åka till Ullared i morron men jag kände att
jag behöver nog sova ut, har lite att sova igen !
Jag skickar bud med töserna för Theo behöver långkalsonger,,
För ett tu tre så var dom andra för korta,,,,
Sen en fuskpolo för dom kalla dagarna!
1
Min lille Theo hade fått mer prickar idag visst, får se om hans pappa
skickar ett kort på honom i morron.
1
Åh ni, glöm inte att ändra klockan i natt,,vi blir ju av med en timma
& de gillar jag inte riktigt,,bättre att få !
1
1
Nu ska jag lördaga vidare!
Hur såg eran lördag ut då?
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen.Du ska ställa tillbaka klockan,så du får en timma.Bra va.Kram Fru C

    SvaraRadera
  2. Åh de var ju jättebra,,lär mej aldrig vilket som är när =) Tack

    SvaraRadera
  3. Min lördag bestod först av ullared, vi sov över från fredagen så vi shoppade på förmiddagen. Sen gick min buss från Ullared till Falbenberg stn och jag skulle egentligen befinna mig i Danmark med resten av familjen nu, MEEEN det fanns två tågstationer i Falkenberg och naturligtvis stod jag på fel och INGENSTANS fanns det skyltar om att det kommit till en NY TÅGSTATION! Så, familjen är i danmark och jag hemma. TRIST!
    Jag ska försöka göra lite nytta när jag ändå är hemma och måla gillestugan. Ska försöka slita mig från tv och dator bara..:)
    Ha en bra söndag!
    Maya

    SvaraRadera