fredag 2 oktober 2009

Ännu en bebis välkommnas till världen=))

1
Var & njöt av frisören i går,,,vi har ju världens bästatset Helen jue=)
Hon la i röda slingor i mitt röda hår oxå, jag ser inte så mycket men
det skimrar mer om håret,,de funkar!

Skållat huvud *L*
1
Hanen fixade god kasslergratäng & mys,,ja de går att leva med det
fakrtiskt!
1
Idag har vi tvättat & handlat lite helgmys & hämtat Theo....
Å vet ni vad,,,Theo har lärt sej cykla utan stödhjul,,stolt så stolt
så i morron åker stödhjulen av hans cykeln här.
Tuffer=)
1
I kväll ska jag våga mej ut bland folk,,har laddat sen morronen så det
ska bara gå,,
TATTOOMANIA 2009,,,,
Ja så är det.
Mormor ska vara hos Theo så det dåliga samvetet & känna mej som
en kass mor kan jag ju stoppa upp nån stans för dom kommer trivas
båda två,,strips,korv,godis & film!
Har bilen med om jag skulle få ågren på halsen,,
fast mitt goda folk Herr Ågren ska jag stampa med mina stilettklackar
& hoppa på så han ska INTE med mej idag,,,,
Tror han måste sorteras som brännbart va?
Har fått erbjudande om förfest men jag tror det blir för bra,
hoppar nog upp till Farbror Conny & inväntar Göteborgarna & tar
ut Cajjo en sista sväng.
Men en vet ju aldrig som sagt...
1
Kära lilla söta Blomman,,,passa på nu & njut av en ensam kväll med
gubben, jag rekomenderar "Flickan som lekte med elden",,
be inte om ursäkt för jag klarar mej även om jag kommer att sakna
dej men som tur är så finns det fler tillfällen,,vi har ju all tid i världen.
Du är en underbar Blomma, glöm inte det.OK?
Puss & kram på dej!
1
Så nu kanske dax att hoppa in i dusch & sminka & fixa,,,längtar
faktiskt & det måste ju vara ett bra tecken va!!
1
Sist men absolut inte minst.....
Jättegrattis till Bea & Vicke som fick sin Adrian idag
08.37,3470 g & 49 lång...
Duktigt tjejen,,,är så glad för din skull men jag tror att du vet om
det va? Puss & kramis.
Hejdåposs!



1 kommentar:

  1. Tack så mycket för de fina orden Ank, jag blir alldeles rörd av alla lyckoönskningar!
    Puss o kram från oss och Adrian!

    SvaraRadera