onsdag 14 oktober 2009

En egen saga kanske,,,

1
I väntan på att loaklen jag lånat ska bli min & bara mina gästers så
var jag ju tvunden att surfa lite,,,
Hittade en kul sak som ni kan testa för barnasinnet,,,ja fnissade lite
i alla falla *L*
En egen saga,,
sen får ni ju gärna gå in & ge '>min saga en röst*blink*
1
I natt var det en sån däringa J***A natt igen...
Rulla runt & böka men sova,,
Nähä du jävelberg det är överskattat..
Kl 3 tittade jag nog på klockan sist men jag vet ju varför jag grubblar
& bara det är ju bra!
Bad hanen att väcka mej när han gick men steg inte upp försen nån
timme senare skönt & dra sej lite,var såååå trötter!!!
1
Nåja har masat mej till den lilla affären & handlat det sista så nu snart
ska jag & mamma ner & mysa te att i lokalen.
Vi blir nog en ca 8 pers om ingen annan kommer=)

Tupperware ni vet,,,,,
1
Nähä dax att packa ihop & fixa iordning ..
En dusch så jag loktar gött kan ju vara på plats oxå *L*
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Gick inte läsa din saga ju..:(
    Jag kommer ju inte i kväll, tyvärr.. Hanna har hoppträning och Max innebandy.. så det är full rulle som gäller...

    Va rädd om dig.

    Kram

    SvaraRadera
  2. hoho vet inte om jag kommer än, har huvudvärk så det bultar, och lovat lillfis mcd-besök för han var duttig hos tandis:-)
    ses i morrn annars. pöss

    SvaraRadera