söndag 11 oktober 2009

Slöigt får de vara ....

Är det flunsan?
Jag e skeptisk. snorar inte lika mycket som hanen gjort men
däremot tar jag hem segern i huvudvärk!
Den är inpulsstyrd,,kommer & går i snart över ett dygn! !
Önskar jag tålde Acetylsalisyra(stavas det så?) så jag kunde ta treo
för de är kadunder de!
Jag har druckit & ätit & vilat & vilat så mycket så jag har ont i ryggen!
Det kanske är en släng av den,,ja vad vet jag,,,,,
Fast iom att Theo var sjuk förra veckan, hanen denna vecka & Theo
gick på round 2 i tisdagskväll så är det kankse min tur nu då...
månne det bara bli en liten en!

Theo mår bättre nu & de är ju bra, hanen börjar arta sej han med
men är inte riktigt hundra kry!
Så även denna dagen har varit stillastående,,ätit soppa & baguetter
jo de funkar faktiskt,,,& några koppar te med honing i,,,=)

Fick en fråga om vad Hanen ska ha på sej,,,
Jo han ska ha svarta byxor & en vit murarskjorta & grova skor till
tror det kan bli kanonbra,,själv tänkte jag ha mormorskängor till
klänningen.
Jag har gjort en bröllopsblogg som snart ska komma ut till er,,ska
bara synka med värdparet & lösenord & sånt däringa ni vet.

Nu sitter jag här & funderar på om jag inte ska ta kepsen på &
smyga ner & köpa en STOOOOOR påse godis för si de tror jag är
bra när vi inte mår bra...utmaningen blir att smyga hem med den
sen som grannen sa =)
Hanen har varit & fixat film så kanske dax för mej att göra mitt !!

Ha en förträfflig söndagskväll allahopa!

HEJDÅPOSS!

3 kommentarer:

  1. Acetylsalisylsyra heter det ;-)

    *krya på sig kram*

    SvaraRadera
  2. bamyl innehåller det med acetylsalisylsyra? annars finns bamyl koffein som är rätt bra!

    jag lever på ipren o alvedon, då jag har ont i käkarna vet inte om det är visdomständer som spökar, och tänker inte ta reda på det heller, för till tandläkaren går jag inte så det så.

    hoppas du kryar på dej till veckan så bloggfika blir av i vanlig ordning:-)

    och godis har alltid botat det mesta ,särskilt choklad:-)
    kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bättre idag :-)

    SvaraRadera