lördag 24 oktober 2009

Nagging Bitches,,,

1
En oerhört god natts sömn,,ja det förtjänar jag.
Är lite lättare att se på tillvaronnär jag är utvilad helt klart!
Hanen är i Jönköping & kollar på hojar, får se vad han kommer hem
med för ideer idag *L*
Själv fastnade jag framför datorn,,ovanligt va?
1
Fick massa roliga bilder i ett mejl & denna tyckte jag var kul..
E de så det är med återvinning=)

Vad blir det istället då?
1
Klockan bara försvinner framför datorn & jag ser att nu måste jag gå
ut med Cajjo & sen in i duschen,,,ska på ljusparty hos Blomman
idag så kanske måste se lite respektabel ut !
1
I kväll är det Mcfest fast jag kan inte bestämma om jag vill åka,
det blir lätt trängt där & massa folk & då är det inte så spännande att
vara nykter men kankse bara en liten stund för & träffa lite annat
folk..beslutsångerst!!!
Nåja det löser sej nog sa kärringen när hon sket i vasken!!!
1


1


Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar