onsdag 21 oktober 2009

Ofrivilligt plockepinn =/

1
Föräldramötet avklarat, lite svinflunsainfo & sånt,,,
1
Kände att jag skulle förberda personalen på att Theo kankse säger
nåt om detta då jag pratade med honom om den "busiga knölen"
eller om han agerar på nåt konstigt vis så dom vet vad det handlar
om, han kankse inte säger nåt alls men lika bra & förbereda dom
tyckte jag.
Såg en sorgsen blick i hennes öga,,
Jag förstår att andra blir chockade men jag känner mej som ett fån
totalt fån för jag bara slänge ur mej det ungefär som om att jag har
fått spysjukan!
Det måste ju bero på ordet CANCER,,,det är ett elakt ord ett fult
ord & förknippat med DÖD fast så är det ju inte alltid som tur är!
1
I kväll känns det som om det börjar att sjunka in lite mera,,
jag mår så illa, skulle vela stoppa fingrarna i halsen & spy rättut ,
huvudet värker & öronen susar mer än vanligt.
Men jag kan inte ta till mej det på nåt vis,,,,,,,
Det beror på oron vet jag men är en obehaglig känsla,,blir mer &
mer orolig & massa tankar går till Theo.
Han har varit väldigt närhetsbehövande av mej denna vecka, kan
det vara så att han oxå är orolig fast på sin niva?
Åh på fredag ska han åka härifrån,,önskar han kunde vara här för
han får mej att inte tänka så mycket på dagarna,,,
1
Usch & blä,,ikväll har det snurrat rejält kan jag tala om!
1
På hemvägen passade jag på att handla,,att jag inte gjort det innan,,,
på riktigt,,20 minuter innan stängning,,perfekt, knappt inget folk
som störde mej!!!!
Det gick som en dans,,,
Handlade bla spagetti för det & köttbullar önskade Theo till lunch i
morron...
Hem & packa upp lite lagom disträ,,,ja vad händer?
Ena ändan av paketet gick sönder & ja så klart INTE den som var
uppåt!
Lite som mackan med smör på,,den faller alltid med kletet ner =)
1
Plockepinn =((((
1
Kanske inte det kvällsnöje jag tänkt!!
1
Nähä gott folk, nu ska jag sova för jag lovade Hanen att bara blogga
& sen förska sova.
Min prickiga Theo kröp precis ner i våran säng så jag ska joina mina
fina grabbar några timmar!
1
Tack för tips om antikli =)
1
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Hittade din sida via någon annan. Ska läsa runt lite och se vem du är..:)

    SvaraRadera
  2. ja vad gäller Theo, så räcker det ju med att mamma inte "är i fas" för att dom ska känna av det småliven..så är det ju. helt förståeligt, och sen framåt, när det blir lite mer "verkligt" för honom kan han gå tillbaka lite till ex bebisstadiet dvs kan inget själv mamma ska hjälpa med allt osv...kissar ner sig mmm ofta ligger grubbel bakom,
    det är liksom deras sätt att hantera besked som är svåra att förstå.

    tror du ska va i nuet så mkt du kan nu, och grubbla så lite som möjligt (ha lätt)
    jag bakar ju som en idiot när jag tänker för mkt på saker. för mej får bakning mina tankar att samlas på ett ställe liksom.

    när vår präst dog i olyckan, satte jag igång att baka direkt. jag bakade nog fyra sorters olika kakor och bullar...för att få tankarna på helt andra saker.

    eller lyssna på ljudbok...i mp3spelare....

    längtar te imorrn:-)))) pöss på dej sötis.

    SvaraRadera
  3. Klart du får länka! Jag ska lägga till dig i min blogg också..:)

    SvaraRadera
  4. Tittar till dig lite och tänker på dig!
    Kram

    SvaraRadera