torsdag 29 oktober 2009

Hallowenmatsfunderingar,,tips någon!!

1
Då var bloggfikan över för denna veckan,,det slog mej att denna
vecka var faktiskt 10:e veckan vi bloggfikade =)
Tack för kläderna BTW,,fin jag blir nu!!!
Pratade med T idag med & allt var bra!
1
Idag får ni resultatet av stolfixningen,,är rätt nöjd faktiskt!
stol innan,,,
stol efter,,,
1
Det ska nog allt gå att sitta på dom oxå!
1
Jag har en vän som gör egna smycken & annat med pärlor så om ni
vill kika in på hennes krypin så blir hon glad,,
Den är aldeles nyuppstartad.
1
Fick en förfrågan idag om jag kunde tänka mej att ev vara
smyckesmodell O YEAAAA självklart det skulle vara apakul &
testa på det vi får se om det blir så men hade varit skojigt=)
1
Nu är min tanke att jag ska rensa min garderob & skafferiet.
Jag vet inte riktigt vad som flugit i mej,,jag är trött men känner att
jag måste göra vissa saker.
Vet inte om dom är viktiga egentligen eller det är ett sätt för mitt
sinne att se till att hålla mej sysselsatt kanske,,förtränga?
Vet att fler reagert så här så det kanske är nån slags förträngning.
1
Om 5 dagar ligger jag på lasrettet & förhoppningsvis är
operationen över.
Jag har ett mål & det är att vakna upp UTAN dränage i armhålan,
för om jag vaknar upp med dränage så vet jag att det hade spridit
sej & det vill jag INTE!
1
Sitter & funderar lite på vad för skoj Hallowenmat vi kan hitta på,
nån som har ett förslag?
Vill att Theo ska få en mysig,rolig helg nu innan allt drar igång!
1
Nähä dax att göra mina fix!
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Men älskade lilla vännen???! Så ledsen jag är att läsa detta, fick bläddra tillbaka en del och läsa. Jag håller tummar och tår för dej på op-dagen! Varmaste nårjekramen till dej!

    SvaraRadera
  2. Föra året bjöd jag på häxfingrar, myrlarver och draklår och det var supergott. Något jag rekommendera. Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas din operationsdag går precis som du vill att den ska gå, bra naturligtvis. Jag håller mina tummar o tår för dig min vän.
    Ha en fin helg min vän. Kram

    SvaraRadera