lördag 17 oktober 2009

Swampmeet!!!

1
När vi väl vaknat till liv & hällt i frukost i kropparna så begav vi oss
till Hot Rat Mc på Swap..
INTE swamp som någon läste *ASG*
Swamp meet ,,,köpa upp såna swampar som andra inte behöver*L*
1
Hanen fyndade en sadel,,superbilligt,hans klubbkamrater sa att
han köpt egentid *L* altså en SOLOSADEL til hojen,,,
förstår inte riktigt vad dom syftade på *ASG*
1
I sällskap av Camilla & Tove for vi dit,,trevligt & allt för länge sen
vi hittade på nåt!
Kallt var det där borta så jag är glad att dunjackan satt på *brrrr*
men tjatade med lite folk & de är ju alltid kuligt,,är inte så mycket
för mej att handla om jag inte ska bygga om Duccen till Chopper*L*
Inte så troligt kanske!!!!!
1
Sen blev det utlovat Mc Donalds & några åk i rutchkanan.
Var ju pirat/tigermålning men nä Theo ville inte..
1
Så nu leker Theo & Tove för det var dom sugna på...
Jag slappar i soffan & surfar, Hanen har kommit hem från jobb.
I väll är det visst åkaruntisandensporten(speedway) för mina
grabbar & lite gott käk..
Jag kan ju alltid läsa eller surfa *L*
1
Tove & Theo
1
Vad tänker eran lördagskväll se ut då?
1
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Min lördagskväll ser inte ut som jag vill.. hade jag bestämt hade jag tittat på körslaget och sen titta på en av johan falk filmerna. Men nej då... jag sitter här och det kryper i mig för att jag är uttråkad. K sitter o tittar på speedway. Jo jag gillar speedway, men inte o titta på det på tv.. Hoppas du få en bra kväll. kram

    SvaraRadera