lördag 17 oktober 2009

Choklad bra mot smärta,,,,,

1
Ja när jag ändå inte kan somna så kan jag ju dravla här inne, nu har
min hjärna börjat arbeta febrilt,,börjar smälta in lite,,SUCK!
Vet jua att det inte hjälper att grubbla för jag vet ju ingenting ännu
men måste få ur mej det på nåt vis jue!
Är egntligen trött så ögonen svider men kan inte slappna av..
så ja ni får stå ut med mej här *L*
1
Kalaset vart lyckat, mamma var nöjd & alla var mätta & en
underbart god tårta hade svärmor bakat,,
Den ni töser blir bloggfikakaka när jag fått receptet.
1
Jag skrev ju att Theo skulle ge mormor gungande huvud,,här är dom!
Gungande huvud till mormor
samt en plastjordgubbe var från Theo =)
1
Julen kom på tal oxå & i år blir det hos svärmor allihopa, hoppas
bara nu att jag får ha Theo en stund på julafton!
En trötter kille somnade i min famn på soffan åh det tillhör INTE
vanligheterna så han måste ha varit helt slut,,
Hur som hur var det en mysig kväll allihopa samlade!'
1
Svärmor hade med sej en sak till oss med,,lite coola tycker jag..
Säger bara second hand = fynd!!!

1

Gräddsnipa & sockerskål
Kolla in handtaget på snipan=)
1

Nu sussar mina älskade grabbar gott, kanske skulle ge det ett försök
& krypa ner hos dom ändå!!!
1
Ögnade igenom Expressen snabbt innan(var ju tvungen att köpa den för
att få Gudfadernserien)
Hur som hur så hittade jag en trevlig läsbit...det känns på nåt vis som
om att detta skulle kunna gå att leva med måste ju gälla ALL sorts
smärta tycker ju jag då...allt är ju tolkningsbart *L*
En ny forskning menar att chokladen ditraherar oss
från att känna att det gör ont.
1
Tjoho,,nu finns det ett giltigt skäl för att äta choklad,,
För visst vill vi må bra?
1
Hejdåposs!



3 kommentarer:

  1. amen på det! choklad har jag använt som botemedel mot både huvudvärk ångest trötthet och vanlig smärta.

    det är kanon! puss o kramen

    SvaraRadera
  2. Vilka söta små saker :-)
    Jovars, choklad botar allt från skoskav till schizofreni ;-)

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Gött! Då kan jag äta med gott samvete alltså?!

    SvaraRadera