torsdag 29 oktober 2009

Skrivbort nästintill klart,,,

1
I dag har det varit en effektiv dag minsann & inte så mycket tid för
grubblerier bara lite lagom !
Jag tycker jag har hunnit med en hel del faktiskt..
1
*Tvättat & vikt tvätt
*Målat lådorna till skrivbordet
*Klätt om kökstolarna
*Färgat håret
*Ommöblerat lite i Theos rum & bytt gardiner(nej INTE strykigt=)
*Fixat Theosdagistider när jag opereras & strålas
*Rensat gottoblandatlådan i köket
1
Hanen har ombesörjt försäljning av min bil oxå, gott & vara av med
den, blev inte rik på den men det var inte ett måste!
Detta firade vi med Pizza,,,mmm det går att leva med*L*
1
Skrivbord innan
Hanen har påbörjat,,
Resultatet,,
Lite rött ska dit oxå men det fixas i morron.
Ska bli så himla kul att se Theos min när han får se sitt skrivbord
på fredag.
Han gillar ju KIZZ den lille grabben.
Jag har ett urhärligt minne av detta,,,,,
När han var ca 2 år så hade han en morron tagit på sej mina
platåskor & endast blöja,,han ställde sej vid fotändan av min säng
lite bredbent & tungan uträckt så långt det gick & sa på en
tvåårings språk...
-Jag är KIZZ mamma..yeahhhh..
Kan ni se det framför er *L*?
1
När jag rensade lådan med all bröte i så hittade jag ett vykort som
pappa hade skickat nåt år när han var på Lelleträffen till Theo,,,
Åh vad jag saknar honom.
Det är 2 år & 4 månader & 3 dagar sen han gick bort men det känns
ibland som om det var igår, önskar han hade levat pigg & glad,,,
Om han hade varit här nu så hade hans kommentar varit:
-Detta är ju lagen om all jävlighet.
Undra ibland om han är med mej,,jag vill det så gärna men jag vet
inte,,känner inte av hans närhet så som jag önskar..
Kan bara hoppas att han kan se till så att allt går bra nu!
1
Vill ge dagens ros till tjejerna i klubben som sagt att ni kör festen
trots att vi är kvinnofall nu,,,
Jag hoppas att jag kan vara med en liten stund iallafall.
1
Sist men inte minst så ett JÄTTEGRATTIS till Fru C =)
1
I morron är det bloggfika =)
1
Hejdåposs!




2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att det blir fest, en tår tittade fram. Stor kram Tina

    SvaraRadera
  2. ja jööses vad du har varit flitig! :O) kan jag få lite av den smittan också tack!! Jag ska precis ta och lägga mig ner 15 minuter i soffan *ler* åååh han kommer bli såå glad över skrivbordet..det blir ju superfint!!! kram!!

    SvaraRadera