tisdag 6 oktober 2009

Kungen av ALLA,,,,,,

1
Nu hoppas jag verkligen att jag behöver skriva dett för sista gången!
Detta är MIN ventil om hur JAG ser på MITT liv,,
MINA känslor & MINA tankar,,,,
Stör MITT liv & MINA tankar er så läs inte då=)
Än en gång,,jag far inte med osanningar utan det som står
här är MIN syn på MITT liv,,,

Nu hoppas jag verkligen denna text
INTE behöver upprepas!
1
För er som gillar att läsa,,fortsatt välkommna=)
1
*Fnissar lite*..Kungen av ALLA *ASG*
1
Dagen idag styrdes mot Nässjö & Rusta,,
Äntligen har jag fått min perkulatorbryggare för 12 koppar,,,
drakmössa & vantar & gosestrumpor till Theo.
Lunch & energi hos mitt älskade Cillaben & hennes Atle & Lisa.
Nu är mitt energipack påfyllt litegranna men blind är jag allt!!
Missade totalt deras tillbygge(hur jag nu kunde göra det),,,
Såg däremot att staketet var avdelat från det övriga staketet,,
ja ja de handlar om att priortera *L*
Lika underbart att träffa na i alla fall !
1
När man åker från Cilla så finns det en "killebacke" dvs ett krön
på vägen & kör man över det i hög fart så lyfter bilen & det killar
i magen & man måste bara skratta...
Theo älskar det stället & jag med så vi skrattade massor=)))
1
Tyvärr så fick han huvudvärk på hemvägen så det var bara hem
& alvedona & ingen simskola men hans hyrda filmer passade ju
bra istället ihop med rostat bröd & Oboy,,,
Hanen är oxå hemma & är sjuk så i morron blir det slappa
grabbar här hemma,,jag frös men hoppas att det inte blir mer av
det,,,ska ju ner & se om han fortfarande har kvar "min mobil"..
längtar efter den lite nu när jag får =)

1
Läsa lite till sen sova sängen kankse..
1
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Krya på er i ankboet.. tänker på er.. och du.. skriv du dina tankar och känslor och skit i va andra tycker och tänker.. du är ju KUNG ;)(iaf på din sida)
    Kram

    SvaraRadera
  2. klart du ska ha din blogg fri och tankarna fria...hur ska man annars förhålla det? genom att skriva hur man tror folk "vill"? eller genom att ha en "glättig yta":-))

    jag tror man måste vara ärlig. och rak.

    det är viktigt att man får ventilera, om jag skulle bråka med min storebror (tro mej vi har rykt ihop måånga gånger) så skulle jag med alla säkerthet ventilera det på min blogg, utan att ta fram hans sida eller någon annans heller för den delen, det är ju fördelen att sitta som producent, aktör, vd och författare....

    om du upplever att gladmymlan är en grön marsmänniska som bara säger dumma saker om dej, känn dej fri att skriva det då, jag kan ta det,
    för du har ju rätt till vad du känner tycker tänker....

    världen skulle bli så mycket enklare om allas hävdelsebehov försvann, alltså, att alla inte kände så ....mycket.
    att allt inte alltid handlar om påhopp eller ilska bitterhet eller elakhet, utan många gånger bara är en iaktagelse av hur man uppfattar en sak...

    kram på dej anka panka,
    du är för söt!

    SvaraRadera