söndag 4 oktober 2009

Sörfyld ????

1
Min granne har en JÄTTESTOR tv,,så i natt när jag tog en cigg så fick
jag ofrivilligt se på porrfilm,,,lite genant=//
1
Idag vaknade jag med huvudvärk & öronsus,,lite täppt så månne jag
bli förkyld?
Känner mej bakis fast jag inte festat,,märklit!
Äter vitlökskapslar så nån verkan borde dom väl göra!
Tog en varmvarm dusch i Eucalyptosolja,,hoppas det renar lite.

Förkylningsduschtips!
1
Idag är det en väldigt blåsig dag, det yr löv & ömsom regnar
ömsom solsken,,jag personligen tycker det är en bra dag att göra
just ingenting på.
Har en Hane som kommer om några timmar efter städning på
klubben efter en lyckad TattooMania..han har sovit ca 8 H sen i
fredags..trött,,ja lite då=)
Ikväll står det Pizza på menyn & cola,,Jo vi kan leva med detta=)
1
Det är ju ingen hemlighet längre att min syster har sagt upp
kontakten med mej sen ca 1 år tillbaka, antar att hon står för det..
& ännu vet jag inte varför!
Mamma berättade om min knöl iallafal för henne,,
kommentaren var
-Stackars dej mamma!
1
Empatilöshet eller är det sånt hat gentemot mej?
Ingen fråga mer om hur det har gått eller vad som hittats..
Jag blir konfundersam ,,är jag inte ens värd en tanke?
Eller en fråga om hur jag mår?
Eller OM dom hittat nåt?
Nähä, nu ska jag slappa & läsa lite & kramas med Theo & önska hem
Hanen så vi kan ha familjemys en höstdag som denna =)
1
Hejdåposs!

11 kommentarer:

  1. Nej gumman. det är varken empatilöshet, eller hat mot dej. det handlar om rädsla. En människa som beter sig på det sättet gör det av en anledning. hot, du kan utgöra ett "hot" för henne, genom att blivit "frigjord" och stå upp för dej själv, hon kan vara rädd, hon kan vara o-intelligent, dvs helt enkelt inte FÖRSTÅ vad det handlar om...

    den energin som hon bara genom att säga så, ger dej, kan du vara utan. Så bry dej inte gumman, det finns så många här ute som älskar dej. och om hon säger eller gör saker, så behöver du aldrig mer bry dej. aldrig mer. blod har aldrig varit tjockare än vatten faktiskt.
    du är en go människa, vi är många som oroar oss för dej, du har många tycker om dej, och du är en väldigt fin människa, och har en fin familj.

    låt inte andras dåliga energier förstöra det du har.

    lovve joo
    pöss

    SvaraRadera
  2. Huff...du borde iallafall få en grund för varför hon gör så. Kram hjärtat!

    SvaraRadera
  3. För det första är ju din syster en envis, tjurig jungfru (som sällan sväljer stoltheten.).. Du borde åtminstonde få en förklaring av henne varför hon inte vill ha någon kontakt med dig. Sen tycker jag att du ska göra så som jag sa till dig om att bara dyka upp. Du borde åtminstonde få en förklaring varför hon inte vill ha kontakt med dig. Det är din rättighet.
    och för det andra, om du vill ha en lilla systeryster kan du få mig, jag har alltid velat ha en storasyster o ta frivilligt imot dig!! stor kram P.s när ska vi fika??

    SvaraRadera
  4. stopp o belägg nu vänner...syster har jag första tjing på, tänk på att jag har två bröder ,tre pojkar, två hundpojkar två han-hästar och en manlig sambo. kan inte jag få en syrra då åtminstone???? eller två! ni kan vara mina systrar båda två!
    blogg-systrar!!!!! puss nu ska jag sova med vovvarna:-))))

    SvaraRadera
  5. Annica, det du gör nu är inte okej. Jag har talat om för dej att du är välkommen att ringa precis när du vill så ska jag mer än gärna prata med dej.
    Du får prata med dina vänner om vad du vill och hur mycket du vill, men det är inte ok att sprida lögner om mig på internet. Det är gränslöst. Jag har heller ingen möjlighet att bemöta det du skriver om. Jag löser gärna det här med dej, vilket jag också talat om för dej, men jag tänker inte göra det via nätet. Så snälla, låt det här sluta nu.
    Jag har försökt att möta dej så många gånger och få en lösning på det här, det du skriver om är rena lögner. Som du själv skriver så har vi inte pratat på ett år, hur kan du då sitta och florera om hur jag känner och vad jag tänker ang. din knöl. Saker mellan oss blir mer infekterat än det någonsin behövt bli, så gör det inte större genom att sprida förtal.
    Till Gladmymlan, Blomman och Olsosnoskan: Snälla, uttala er inte om mig när du aldrig har träffat mig eller har en aning om hur min och Annicas relation ser ut. Det borde ni amatörpsykologer veta att det alltid finns mer än en sida av en konflikt.

    SvaraRadera
  6. hej Mari,
    jag ber om ursäkt om jag låtsas vara amatörpsykolog, min tanke är inte att uttala mej om dej, för jag vet inte vem du är, den här bloggen handlar om Anke-panka och hur hon känner/upplever saker, och hon har ju rätt till sin egen upplevelse av saker och ting, och har även rätt till att ventilera på SIN EGEN blogg.

    den person som jag vänder mig till, är Ankan, eftersom det är HENNES blogg. nu kunde jag inte låta bli att kommentera då jag får en kommentar från dej tillbaka.

    gör vad ni vill, lös konflikter eller låt bli, och det finns säkert två sidor men detta är ju ankans sida? ellerhur? här skriver ju HON. och det är HON som är min vän? som jag stöttar varesig jag vet någon bakgrund eller inte,
    jag behöver inte veta bakgrunden eller nåt alls, hon har inte skrivit ut dej via facebook eller något annat, utan uttalar sig HÄR på sin alldeles eegna sida, om hur hon mår och känner sig. eller hur?


    då måste vi väl, som hennes vänner, få kommentera?

    så jag tar förresten tillbaka ursäkten. glöm den. det är en fri värld vi lever i och du får väl skaffa en egen blogg och ventilera dina känslor på så kan dom som vill kommentera din sida av saken hur mycket dom vill...

    ankan är en kär vän, och jag vill försöka uppmuntra henne så gott det går, om det är genom att leka amatörpsykolog eller ej, bryr jag mej inte om.
    men jag står upp för vad jag känner/ säger och anser att det oftast handlar om rädsla eller hot när det blir en konflikt. något ligger alltid i botten på "krukan"

    mvh anna alias gladmymlan

    SvaraRadera
  7. Annica till Mari6 oktober 2009 kl. 08:16

    Till Mari: Vilket är förtal?Vilket är lögn? Vi har visst pratat..Som sagt, detta är MIN blogg & jag antar att du står för det du sagt.Så här känner jag & ventilerar här i MIN blogg men är glad att du faktiskt tittar till mej härinne ibland, jag trodde inte det alls.tackar för det=)
    Sist vi pratade så sa du själv att vi inget ahade att säga varandra längre så då antar ja att det är så. Det är inte jag som har valt att säga upp kontakten, det jag gör är att stå upp för vad jag tycker & det verkar inte vara ok för dej..Jag erbjöd en fika i Illharjen m prat som du avböjde,,jag har mejlat & frågat dej men inga svar på mina frågor,,så säg inte att du mött mej är du snäll!
    Sköt om dej Mari, jag önskar dej allt gott & respektera att detta är MIN blogg,,,

    SvaraRadera
  8. TILL MARI: amatörpsykolog?? ÅÅÅ man tackar, snyggaste titel jag har inte fått på länge. Roligt att få komplimanger på någon annans blogg. Jag kan inte mer än hålla med vad Anna skriver till dig. Detta är ankans blogg och hon skriver vad hon vill, så även om hon skulle ha sexuella fantasier om kungen. Och om du hade varit vuxen nog hade du ring henne istället och pratat med henne om detta.
    Men du ska inte tro att din syster sitter och prata en massa skit om dig inför oss, för det gör hon inte. Det vi har fått höra är bara goda upplevelse och att hon saknar sin syster och förstår inte varför det har blivit som det har blivit. Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  9. blomman: haha ja jag tror faktiskt innerligt att ankan HAR sexuella fantasier om kungen:-))

    och ja, det är fan ingen dålig titel vi blivit tilldelade. får man ha med det i sitt CV månntro, om man skulle söka nytt jobb?

    puss

    SvaraRadera
  10. ankan är kåt på kungen!! johooo ;)

    SvaraRadera
  11. Kungens sexdrömmare *L*6 oktober 2009 kl. 22:19

    Men tänk er han i ett par döskallekalsongen i satin ...Olalala

    SvaraRadera