onsdag 7 oktober 2009

AnkHilda var det här då!!

I dag har jag varit en aning trötter,,,när jag väl gick & la mej så hade
jag en täppt sängkamrat som snarkade & andades tungt en hund på
golvet som ja jag vet inte vad han höll på med men det lät som om
han hostade håbollar & sen efter en stund en lessen son som inte är
pigg....sova,,vad är det?
Kl 2 tittade jag sist på klockan,,,
Men iom att det är bacillusker i Ankboet så kunde vi pajsa runt här
allihopa på fm...

Var en sväng & hämtade våra utskick & dom var så snygga så
snygga =)
Var en sväng på Maxi oxå för mina grabbar tyckte jag skulle ha
present när dom är sjuka,,,varsin bok fick det bli!
Jag är ju inte så där kompis med att gå in i affärer men ibland så
måste jag ju,,,kön är värst men dom har ju tvreklam =)))

Blev förundrad över hur folk är & varför dom gör konstiga saker,,
I Sunsvall är det någon/några som roat sej med att lägga glas i
sandlådor på förskolor...
Det är ungefär på samma skrattskala som när folk satte pålar vid
bryggor där folk badar & hoppar i,,,
VARFÖR?

Fick ett samtal igår med som jag blev glad över så nu får vi se vad
som händer i framtiden,,,,ja de kan ju inte bli sämre *L*

I morron bitti ska jag ringa till bröstkirrgen & se hur långt min
remiss har kommit,,vill bara kolla detta NU så jag kan lägga det
bakom mej & glömma den funderingen..

Min läkare ringde ikväll oxå,,,ja jag vet varken ut eller in känns det
som längre,,ska sluta med denna medicin & börja med en ny IGEN
men först ska jag rensa systemet & se OM öronsuset försvinner,,,
det jag vet är att jag vill inte ha det så här längre men det är väl så att
min kropp har stampat ner för den orkar inte mera,,,
Har varit för många tunga saker,,,jag klarar tydligen inte allt!!!
Fast det som blivit positivt i det hela är ju att jag gör det jag vill &
lyssnar på vad jag vill,,så det negativa ger nåt positivt
Panikångerst & Social fobi,,,löjligt jue,,,eller inte?!
Öhhh nä det är inte jag, känns inte igen alls!!!
BAJS!!!!
Det måste vara mitt andra jag som trätt in nu,,,Ankhild kanske,,,
shit är jag schitsofren nu med menar jag =///
Nä Hallååååå Ankan kom tebax & de NU!

Sist men inte minst så bjuder jag på en historia som Theo berättade!
1
2 bajskorvar satt i en sandlåda
då kom Erik Ränn förbi.
Han frågade vad bajskorvarna gjorde.
-Nä, detta är bara för hårda grabbar sa dom då!
1
Kanske missade han någon mening & poäng men han skrattade & det
är ju huvudsaken *ASG*
Hittade den här på nätet,,kanske vore nåt för Theo som har myror i
brallan =)
1
Nu har mina sjuka grabbar lagt sej & jag ska Greys Anatomia mej =)
1
I morron blir det bloggfika & det ser jag fram mot även om jag är låg..
brukar komma hem med energi =)
1
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. hahha.. en sån skulle jag behöva till min dotter. För det gå upp och ner och till sidan och ner osv.. vad jag skattade åt lillkilles historia.. för hårda grabbar HAHAHA... se imorgon! kram

    SvaraRadera
  2. haha ja barn o deras historier...
    ludd har berättat en "rolig historia" i fyra år nu, samma historia:

    en banan och ett äpple skulle gå över en väg då sa bananen
    -kom nu päron så går vi:-)

    hahah...a...han har "gjort om" två tomater, som går över en väg o en blir överkörd, till sin egen "mycket roligare version"

    kram kram

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!
    Hoppas du vaknat pigg och full med energi.
    Om inte annat så kanske bloggfikat fixar energi till dej...
    Ha en bra dag, må så gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. ååå Gumman kramen om dig!
    Har inte hunnit läsa din blogg redigt på ett tag nu och saknar det, ramlade in här lite snabbt.
    Susanne/Hexride/Iskall(schizo)

    SvaraRadera