fredag 16 oktober 2009

Dagen fullt ös,,härligt!

1
Behöver jag säga att natten varit orolig =)
Jag har snurrat & drömt massa med sjuka/knäppa grejor & var
dödens trött när Theo kom vid 6 i morse,,,
Gosade ner oss & vilade liten stund till....
1
Jag fick gå till frisören idag oxå *L*
Först skulle jag bli
*Hardrock Halleluja(hur nu det är)
*Hello Kitty (men han tyckte inte jag passade till det)
Sist så bestämde han sej
*Gene Simmons ,,,,,
(fast tofsarna skulle stått rakt upp för det gör dom visst på Gene)

Lite suddigt men ,,ja här är min morronfrisör=)
1
Frukost & dusch sen bagav vi oss till staden, hade lovat Theo en
överraskning i dag!
Den var att vi gick till djuraffären, han gillar att få röra vid djuren &
sen var det ju bonus då att syster Zandra är där på prao denna
vecka,,han blev lite paff men glad=)
Vi fick hålla i min favvoödla & sen fick han hjälpa till att flytta in en
såndäringa mro,,,jag var INTE där då,,,
hamstara är fina djur oxå att titta på!
Vidare till bibblan & lånade böcker tyvär inga PS2 spel denna vecka
heller som passade Theos ålder,,,
1
Paket till lilla moder oxå,,biobiljetter bli bra va?
Theo köpte gungande huvuden till mormor,,ja ni får bild i morron!
1
I dag har jag inte hunnit att grubbla & det är bra det, har fått massor
av sms, mejl & tummhållningar.
Tack alla ni som tänker på mej & ger mej energi till det positiva.
Det kommer med all säkerhet att gå kanonfint men jag kan inte sluta
tänka OM,,,detta J*Ä OM!
*ruskar bort dumma tankar*
1
Nu ska jag börja med Tacos,,
Det är födelsekalas för min mamma här idag,,
Hon blir 71 år i morron så då tyckte jag att det passade bra med att
bli bortbjuden,,sen vet hon inte om att Svärmor & Mats kommer
så det blir ju dubbelt kul!
1
Hackning & stekningsdax..
Vad ska ni hitte på för nåt skoj då?
1
Hejdåposs!

5 kommentarer:

  1. Jag ska festa till det med lite pulverdryck! Du är i mina tankar massor! Stor kram till dig! Kram Tina

    SvaraRadera
  2. jag lyssnar på lite go Nina simone..my baby just cares for me...lite baccardi, lite cupcakes med marschmallowcreme samt en med after eight-creme...gjort lite sallad, mys men lite sur ändå...livet känns blä idag. vet ej varför. saknar dej....kramen

    SvaraRadera
  3. http://www.tradera.com/kakform--DOSKALLE-10cm-pepparkaksform--auktion_99445444

    SvaraRadera
  4. Sorry den hade gått ut men denna kanske du hinner med =)

    http://www.tradera.com/kakform--DOSKALLE-10cm-pepparkaksform--auktion_100187315

    SvaraRadera
  5. Underbart med barn, tänk den dagen när min lilla är så pass liten och vill göra friller? Jag älskade det som liten. Men jag skulle gärna vilja veta hur en Hello kitty frilla se ut. Låter spännande.. Gillar ju henne ju..
    Synd att jag inte var kvar tills ni kom. Tittade efter dig! Fick du se kattungarna?

    Idag har jag bakat kladdkaka, gjort egen pizza och bara slöat i soffan. Lyssnat på k när han har snarkat i soffan eller lyssnat på katten som har legat bakom soffan o snarkat.. rolig fredag? nja de få väl duga. Hoppas den kväll var bra! Sköt om dig.. massor med kramar bloggsyrran ;P

    SvaraRadera