tisdag 20 oktober 2009

Utmaning,,,,

Jag har fått en utmaning av Blomman...
Lika bra & plita ner när jag ändå inte kan slappna av & sova=)

1. Hur gammal är du om 5 år?
42
2. Vem var den sista du träffade?
Hanen
3. Hur lång är du?
157 cm
4.Vilken var den senaste film du sett?
Någon med Johan Falk
5.Vem ringde du senast?
Theos pappa
6.Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Japp till Benet
7.Vad är dagens planer?
Theo & jag ska göra playdohdeg,tvätta,ut & gå,läkarbesök &
föräldramöte på dagis.
8.Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Just nu nu sms annars ringer jag gärna=)
9.Är dina föräldrar gifta,sambos eller skilda?
Pappa gick bort 2007 så då är hon väl inte gift längre eller?
10.När såg du senast din mamma?
I fredags.
11.Vilken ögonfärg har du?
Grå,grö,grå
12.När vaknade du idag?
Halv åtta tror jag.
13.Har du någon gång hittat en katt?
Ja nykättlade kattungar,,räknas det?
14.Vilken är din favoritplats?
Hemma är det nog soffan, annars stugan vi var i i somrasi
Laholm,,,
15.Vilken plats föredrar du minst?
Alla trånga platser utan flyktväg!
16.Var tror du att du befinner dej om 10 år?
I mitt hus någonstans gungandes i min trähammock =)
17.Vad skrämde dej som barn?
Poliser & grävlingar.
18.Vem fick dej att skratta senast?
Min hane.
19.Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nä, *rodnar* har en med Carola men Imperiet kanske väger upp
det bakslaget=)
20.Har du stationär eller bärbar dator?
Jag har en stationär men använder numera hanens bärbara.
21.Sover du med eller utan kläder på dej?
Helst min gosepyjamas & raggsockor.
22.Hur många kuddar har du i sängen?
3
23.Har du någon gång spytt på fyllan?
Jo det har ju hänt=/
24.Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Ute vill jag ha skor, inne raggsockor.
25.Är du social?
Ja när jag vill så.
26.Vilken är din favoritglass?
Magnum vit choklad.
27.Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Betala skulder, ta med min familj på en trevlig resa,,,
en bil som är inte trasig kanske & tatuera min kropp =)
28.Tycker du om kinamat?
Jo
29.Tycker du om kaffe?
Ja lite för mycket ibland kanske!
30.Vad dricker du till frukost?
Kaffe
31.Sover du på någon särskild sida?
Vänster gärna.
32.Kan du spela poker?
*ASG* Nä inte de minsta..
33.Tycker du om att mysa?
Japp,,
34.Är du en beroendemänniska?
Jo det får jag nog erkänna, lte iallafall.
35.Känner du någon med samma födelsedag som du?
Ja det tror jag nog minsann.
36.Vill du ha barn?
Har en son men kan tänka mej fler =)
37.Kan du några andra språk än svenska?
Engelska & Rövarspråket.
38.Har du någonsin åkt ambulans?
Ja med pappa en gång.
39.Föredrar du havet eller en pool?
Finns det hajar?
40.Vad spenderar du helst pengar på?
Allra helst OM jag hade,,,Tattueringar
41.Äger du dyra smycken?
Inte pengamässigt men minnesmässigt!
42.Vad var det senaste du stoppade i munnen?
En eucalyptushalstablett.
43.Vem är den roligaste människan du känner?
Kan inte välja en tyvärr.
44.Välj ett ärr på din kropp?
Mitt kejsarsnitt
45.Vad har du för ringsignal?
Lollipop för alla utom Bajskorven för den är för Bitcharna
46.Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Japp mina åkahemfrån BB kläder.
47.Flirtar du mycket?
Mmmm med min hane ;)
48.Vart togs din profilbild för din blogg?
Ett fik utanför Laholm
49.Kan du byta olja på bilen?
Har ingen aning men kan byta på hojen,,kanske nåt plus?
50.Har du fått fortkörningsböter?
Nix.
51.Vilken var den senaste bok du läste?
Idun avJohanna Hildebrandt
52.Läser du dagstidningen?
Ibland
53.Premunerar du på någon veckotidning?

54.Dansar du i bilen?
Nä men det lät kul,,hur gör man?
55.Vilken radiostation lyssnade du på senast?
P3
56.Vad var det senaste du krafsade ner på ett pappaer?
Lösenordet till King.com
57.När var du i kyrkan senast?
Jag vet inte
58.Vad ska du göra nu?
Tvinga mej själv att försöka sova!!!

Ha lite skojsigt,,nu ska vi se vem jag vill utmana *funderar*
Jo det får bli..........
Emma, Charmhäck, Ausgeflippt & Tina.

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar