söndag 30 augusti 2009

Endast det bästa till mej =)))




Ha ha ,,ja var tvungen att visa!
Endast det bästa åt mej...bästaste fin va.
Bad honom köpa lepsyl när han var i Norge men inte behövde
springa benen av sej efeer dom, då Osloskånskan lovat hjälpa mej
annars.
Detta kom han hem med,,,

Nu kan läpparna smörjas ordentligt!
**
Sen hade han handlat en present till innan han åkte, han tänkte jag
kunde behöva en sån här!
Mmmm en vetekudde & svart...
*
Förstår ni vilken grabb jag har...
Nu ska vi mysa,,
*
Hejdåposs!

8 kommentarer:

  1. va faen ÄTER du aloevera-lypsyl eller:-))

    snäll hane har du.
    lycka till nu i morgon. tänker på dej o din arm.
    puss o kram
    från gladmymlan

    SvaraRadera
  2. Ja jävlar i dass! Det håller ett par veckor eller?

    SvaraRadera
  3. och hur gick det med twilight filmen då????????

    vill höra plus plus
    kram

    SvaraRadera
  4. Ojjj.. haha. Jag kommer hem till dig om jag behöver lypsyl! ;D Kraaam Natahlie

    SvaraRadera
  5. Du, jag länkar dig på min sida nu. Du får hojta till om du inte vill de.. =) Kraam Natahlie

    SvaraRadera
  6. Man blir väldigt nyfiken på Norsk lypsyl helt plötsligt!
    (Använder ett från Apoteket med Aloe)
    Kanske en anledning att komma iväg till Norge där man aldrig varit!

    SvaraRadera
  7. hur gick det idag på operationen?!
    tänkte hela dagen på dej gumman!
    hoppas du inte har för ont!kramen kramen

    SvaraRadera
  8. Har tänkt o tänkt o tänkt o tänkt idag....hoppas det har gått bra!

    SvaraRadera